Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tombik-vyplody.blogspot.com

16. 12. 2007 0:40
Kvalitní ovoce?

Co blbnete? Malý odbyt ovoce je problém, ale výraz kvalitní ovoce bych stejně nepoužíval. Alespoň u toho jižního ne....myslíte že banány dozrávané v krabicích dusíkatou atmosférou jsou kvalitní? Nebo zelené mango které se u nás vydává za zralé? Měl jsem možnost setkat se s opravdu čerstvým a zralým mangem a rozdíl je takový že jsem si od té doby už mango nikdy nekoupil. Je to prostě nesrovnatelné.

Myslím že obchodní řetězce dělají co mohou a to že vytlačili konkurenci je dáno tím, že máme všichni rádi zboží pohromadě. No jen si pročtěte ostatní příspěvky, je to samé: "mají malý sortiment tak stejne vzdycky skončím v hypermarketu". Ano i já tak uvažuji. Prostě se mi většinou nehodí běhat po maloobchodnících. Tam občas zajdu pro víno, lihovinu či maso pokud si chci pochutnat. Ale jinak rád využiji úspory času, financí a pobíhání díky službám nějakého toho Tesca nebo Kauflandu, či podobného monstr obchodu. Je to tak že nám vyhovují více.

0 0
možnosti

Jan Borovička

16. 12. 2007 21:10
Re: Kvalitní ovoce?

Ale jo, já taky využívám hypermarkety, jen mám pocit, že se v tom hypersvětě často zapomíná na leccos, zejména tedy na to, že plesnivé pomeranče se nenabízejí zákazníkům jako prvotřídní zboží, toť vše. Jinak se snažím kupovat česká jablka, a ne japonská... [>-] A to, co píšete s mangem, je svatá pravda... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.