Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bůh Nejvyšší (12)

30. 9. 2008 3:27
Honzo, chce to míň hulit!

:-)

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

18. 8. 2008 23:14
Sny jsou prima

Mně se taky zdají sny denně. Většinou je do několika minut po probuzení hodím za hlavu a zapomenu je. Někdy jsou ale silné a zvláštní a to si je pak vybavím a pamatuji dlouho.

Ale že by se mi takto vyplnili, jako Vám, to ještě nikdy. To je zajimavé.

U mně je to s spíše naopak - např. se mi občas zdálo, že jsem vyhrál jackpot ve sportce. A ráno pak .... cha cha.... zase ani pátá a hajdy do práce :-)).

0 0
možnosti

Jan Borovička

19. 8. 2008 11:42
Re: Sny jsou prima

Tak to je teda smůla :-)

0 0
možnosti

alaga

18. 8. 2008 12:41
Taky mám něco.

Před několika lety jsem doprovázela známou k jakémusi léčiteli. Přišlo mi to všechnio k smíchu a tak jsem do něj trochu rýpala. .."Jestlipak umíte toto? Ne? A proč ne?"  On se pak naštval a zlostně řekl": ..."Vy jste taky hrála řadu let na klavír a virtuoz z vás  není!" A mně sklapla čelist.

0 0
možnosti

Awathorn

18. 8. 2008 7:56
Sen

No,jakožto vědec dobře víte, že tohohle nemůžete vyvodit ale vůbec nic (taky jste ten článek napsal jako zajímavost,to je v pořádku).Navíc těch 14 dní je tedy celkem dost,já osobně si tedy nejsem schopen zapamatovat své sny ani do odpoledne,natož další dva týdny.Do jaké míry bylo Vaše vyprávění rodině přesným převyprávěním snu a do jaké míry bylo ovlivněno tím kde a v jakém kontextu jste ho vyprávěl?Ale uznávám že chyby v Matrixu jsou občas strašidelné :-).

0 0
možnosti

K-D

17. 8. 2008 16:52
Nepovede se to

S Vašimi znalosti si budete uvědomovat, kde voda může být a kde ne. Navíc asi svoji zahradu dobře znáte. Takže vodu najdete s dostatečnou přesností. S virgulí nebo bez ní.

0 0
možnosti

SID09

17. 8. 2008 11:14
A zkusil jste to

Zkusil jste si tu vodu sám vyhledat tím proutkem ? Nevím co znamená Váš sen, ale voda se virgulí dá celkem spolehlivě vyhledat, pokud je proutkař dostatečně citlivý. ( Každému to ale nejde - někdo ten cit prostě nemá ).

0 0
možnosti

Jan Borovička

17. 8. 2008 11:30
Re: A zkusil jste to

To mě vůbec nenapadlo, OK, zkusím to. Kdysi dávno jsem to zkoušel bez zvláštního efektu. Na proutkaření nevidím nic nadpřirozeného, např. řada lidí na PřF UK s ním má dobré zkušenosti :-)

0 0
možnosti

Princess Consuela

17. 8. 2008 10:08
náhoda

0 0
možnosti

Jan Borovička

17. 8. 2008 10:25
Re: náhoda

Jasně, může být :-) Ale stejně mi to vrtá hlavou. Nebylo by nějaké pravděpodobnější vysvětlení ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.