Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IP

IvaPekárková

22. 12. 2008 17:47
Tak si říkám, že je to...

Úvaha hodná vědce... přiznám se, že mě ani nenapadlo, že by zhoršené podmínky mohla způsobit technologie (tj. účinnější vlek). Asi už jo. Neexistuje v EU nějaká kontrola právě nad tímhle? Frajírci i lemplové na svazích byli odjakživa, ale možná ne v takové koncentraci.

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

25. 12. 2008 22:28
Re: Tak si říkám, že je to...

Zdravím, nedomnívám se, že by šlo zrovna o nějakou geniální úvahu :-):-):-) Na druhou stranu - obávám se, že jsou věci, které EU regulovat nemůže nebo by rozhodně neměla. Mě by zajímalo, jestli o tomto problému věděli dopředu místní a jestli jim vadil - nebo ne. ?Pěkné dny :-)

0 0
možnosti
BN(

Bůh Nejvyšší (13)

10. 12. 2008 1:01
Máš pravdu, Honzo, a týká se to skoro všech sjezdovek u nás.

Já si jízdu vychutnám tehdy, když to můžu shora dolů pustit bez zastavení a bez obavy, že mi někdo na tom nejhorším místě vletí do cesty. Už několik let na lyžování v Čechách kašlu, nemá to smysl.

0 0
možnosti
KL

Klara L

4. 12. 2008 14:58
vzpomínky

Přesně, souhlas. Já ve věku té holčičky jsem jezdila s rodiči do Pece a od rána až do skončení provozu vleků jsem se se sbalenou sváčou v kapse s partou stejně starých či o něco starších děcek "potulovala" mezi Bramberkem, Smrkem, Zakrádkami a kdovíčím ještě a nikdy se nám nic zlého nestalo. Ale lidí bylo vážně míň, měli možná horší vybavení, ale zase uměli tak nějak jakoby líp lyžovat, nebo co ... :-) Jó to byly časy. PS: je to 20 let zpátky.

0 0
možnosti
JD

pedr64

4. 12. 2008 9:35
pokud jsem správně pochopil z popisu nehody

tak se nestala na sjezdovce v nepřehledném úseku, ale u turniketu. nezpůsobilo ji "nemehlo", ale sebejistej frajírek

0 0
možnosti
DN

DaveN

4. 12. 2008 11:26
Re: pokud jsem správně pochopil z popisu nehody

jj presne tak, nedobrzdil do fronty a prastil tu holcicku pesti do bricha a natrhl ji slezina... tak nejak to rikali na ct.. Nablblej frajirek co si myslel ze je panem svahu i kdyz to neumi...

0 0
možnosti
RJ

sifon5

4. 12. 2008 9:31
jjojo

na sjezdovku na vlastni nebezpeci!

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.