Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepan11

20. 10. 2009 4:01
Zacharias, Kindl, a mnoho dalsich akademickych faux paux

Premier se nabudil dlouhou serii akademickych faux paux, jak na ne postupne prichazel. Kdyz se ted dozvedel, ze podvodnik Zacharias je soucasne reditelem a podvodnik Kindl soucasne mistoreditelem akademickeho ustavu, a z toho titulu inkasuji baliky za podvodne expertizy, tak u nej akademie definitivne ztratila kredit. Jezto jde o trestne ciny, ktere se jeste ani nezacaly setrit, tak musel dat pruchod svemu spravedlivemu hnevu pres jiny ventil. Po pravde receno, neni zdaleka sam, koho akademicke pomery sokovaly. Zase jednou bylo pod svicnem nejvic tma.

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

13. 10. 2009 23:36
Máš mou podporu

Taky jsem koukal na Fišera trošku s otevřenou hubou, když říkal, že se s těmi, co protestují na ulici, scházet nebude.

Vůbec mi to k Fišerovi nesedělo, ikdyž si o něm (bývalém karieristickém straníkovi) morální iluze žádné nedělám, ale přece jen mi to chování k němu nesedělo.

Ale víš koho mi připomínal? No přece Paroubka, to je přesně jeho arogantní styl. Říkal si sice, že socani se vás zastali, ale já si nemůžu pomoct, v tu chvíli jsem ve Fišerovi viděl prostě arogantního Paroubka.

Držte se!

PS: Viděl jsem tě v TV na té demonstraci, nesl si nějáké protivládní heslo, seš prostě už profláknutej a tedy ztracenej. ;-)

0 0
možnosti

Tonička

13. 10. 2009 15:00
Nějak se vše obrátilo...

"Držte hubu a krok " jste dlouho vzkazovali celé společnosti. A vám se to teď nelíbí???

0 0
možnosti

Jan Borovička

13. 10. 2009 17:27
Re: Nějak se vše obrátilo...

Ale Toničko, co mi to tu říkáte? :-) Kdo a kdy to vzkazoval? Povídejte...

0 0
možnosti

mickama

12. 10. 2009 21:17
vrať se

Zdravím a prosím, vrať se milý Honzo k houbám, tam si jednička!

0 0
možnosti

Jan Borovička

12. 10. 2009 21:25
Re: vrať se

Dělám to kvůli tomu, abych mohl ještě desítky let popularizovat vědu a mykologii. Pokud mi zruší instituci, která mě platí, je docela možné, že o žádných houbách psát nebudu. :-(

0 0
možnosti

Aaron71

12. 10. 2009 18:53
Řešení je jednoduché

Privatizace akademie věd a jejich jednotlivých ústavů. Akcionáři by měli být v první etapě stát, kraje, obce, vysoké školy a později i privátní subjekty. Dotace ze státního rozpočtu MUSÍ být napřímo NULA.

0 0
možnosti

Jan Borovička

12. 10. 2009 19:22
Re: Řešení je jednoduché

Tak tohle mi teda není jasné! Akciová společnost? Cílem obchodní společnosti je tvorba zisku - to primárním cílem vědy není. Takže to, co říkáte, nedává smysl... (???)

0 0
možnosti

Stará kára

12. 10. 2009 17:47
Jistě je právo vyjadřovat svůj názor

A volit formu, kterou považuje vyjadřující za vhodnou.  Ale je stejným právem druhého s použitou formou nesouhladit. A zvolit vlastní formu nesouhlasu. Takže co vlastně premiérovi vyčítáte? Mně se zdá, že mu upíráte stejnou svobodu projevu, jakou měli akademici.

0 0
možnosti

Jan Borovička

12. 10. 2009 18:51
Re: Jistě je právo vyjadřovat svůj názor

A přečetl jste si jeho vyjádření? De facto jde o vydírání prof. Drahoše, aby se "distancoval" od protestujících na pokojných demonstracích. Nebo ne?

0 0
možnosti

forhend

12. 10. 2009 10:27
Já si spíš myslím, že premiér je pod velkým

tlakem úplatkářů (v dnešním slovníku - lobbistů) ať už levých, pravých nebo středních a od tohoto se odvíjí celý náš život...Bohužel:-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS