Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Mistiaen

7. 12. 2009 15:48
Krásná čeština, pane!

Milý mladý muži, přestože jste vzdělání přírodověděckého, nejvíce mne na Vašem příspěvku zaujala Vaše pěkná čeština a vtip, s jakým je to napsané! Gratuluji a jen houšť a větší KAPKY = tak čtivých a vtipných příspěvků. Pobavila jsem se velmi, přesto, že jsem ženská ;-)

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

7. 12. 2009 16:40
Re: Krásná čeština, pane!

Jééé, to mě moc potěšilo, děkuji :-)

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

7. 12. 2009 14:53
I když jsem už viděl zvracet děvčata před diskotékou

, tak si myslím že 90% přestupků v MHD mají na svědomí chlapci.

Vlastní zkušenost však nemám,neboť MHD v našem pueblu znamená snad 1 autobus ráno, do kopce, a druhý autobus odpoledne,z kopce.Oběma aurobusy jsem však nikdy nejel, dokonce jsem je ani neviděl.:-P

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

7. 12. 2009 15:47
Re: I když jsem už viděl zvracet děvčata před diskotékou

:-)

0 0
možnosti
P

papaya

7. 12. 2009 14:12
Pravda je prostá

Autor (ka) obrázků se asi opravdu držel (a) toho, jak to skutečně v životě (většinou) chodí. Vandalství, bezdomovectví a násilí obecně ve společnosti skutečně není padesát na padesát. ;-)

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

7. 12. 2009 14:48
Re: Pravda je prostá

To ovšem platí pro "Rómy" taky.

0 0
možnosti
G

Gmur

7. 12. 2009 11:47
gender neni feminismus

trapne.....

0 0
možnosti
MP

admiral666

8. 12. 2009 11:06
Re: gender neni feminismus

Co je to vlastne ten gender?

0 0
možnosti
B

Bucharovic

7. 12. 2009 9:57
Ano

Trefné, obzvláště s otázkou na kolegyni nakonec souhlasím...;-D V.Kroupa

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

7. 12. 2009 9:19
Copak Hauserka, ale DP se dopustil rasové diskriminace.

Na žádném obrázku není zastoupen nikdo z našich menšin  Copak u Vietnamců, tam to ještě projde, ti nejsou tak chytlaví, ale divím se, že se ještě neozvali zástupci jedné snědší komunity. Asi to ještě nezaznamenali, ale až na to přijdou, očekávám desítky žalob minimálně ne evropské úrovni. Prostě zase průser, ale můžeme si za to sami. Dobře nám tak!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti
MF

falm

7. 12. 2009 9:14
Možnáje to 6 z 8

Třeba ten buldog na prvním obrázku je fena. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.