Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

orlosup_říční_forma_lesní

3. 2. 2011 11:27
:D

To si musí přečíst můj ženich, aby pochopil, proč někdo citlivý prostě NEMŮŽE chodit do bazénzu :) Já bych mu svoje zhnusení jenom těžko tak důkladně vylíčila :)

0 0
možnosti

Jan Borovička

3. 2. 2011 10:53
To máte

sice pravdu, ale to je trochu málo pro někoho, kdo o jedlé houby - navíc dřevní - nejeví velký zájem :-)

0 0
možnosti

stepulka

3. 2. 2011 10:29
Právě kvůli podobným zážitkům

jsem opustila české "bazény" a jezdím raději jednou za čas do německých wellness. Všude absolutní čísto, Němci se poctivě sprchují, žádný smrad a přeplněno. Navíc, pokud někdo neumí německy, tak ho blbé kecy nerozhodí. :-)

0 0
možnosti

machinist.

3. 2. 2011 11:23
Re: Právě kvůli podobným zážitkům

...Navíc, pokud někdo neumí německy, tak ho blbé kecy nerozhodí...a zrovna nebydlí třeba v Pardubicích, že. :O))

0 0
možnosti

machinist.

3. 2. 2011 9:54
:O))

0 0
možnosti

3. 2. 2011 9:39
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Šerlok Homeless

3. 2. 2011 9:34
V zimě rostou houby.

Třeba hlíva ústřičná (ta ale spíš na podzim), penízovka sametonohá nebo ucho Jidášovo (to se dá sbírat teď).

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.