Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel.61.

30. 6. 2011 15:06
hezké

mám rád články, kde autor ví co píše a může mě poučit

0 0
možnosti

marčaa

22. 6. 2011 13:33
ach

Vaše články jsou pro mě balzámem na mozek ..

0 0
možnosti

jeliman

15. 6. 2011 9:52
Člověče nešťasná, ty děláš takovou osvětu, a já

se těšil, že ti lesní zlatokopové (co neznají, do toho kopnou) zůstanou doma a já letos konečně něco najdu...

0 0
možnosti

Jan Borovička

15. 6. 2011 19:07
Re: Člověče nešťasná, ty děláš takovou osvětu, a já

Já bych ten význam toho blogu nepřeceňoval ;-D

0 0
možnosti

kubas_carreras

10. 6. 2011 10:27
pěkně, jen tak dál

Pěkně Honzo, s hoaxy je potřeba bojovat, i když si nedělám naděje na snadné vítězství.

(kubas)

0 0
možnosti

NejeHa

10. 6. 2011 0:13
Houby nejim.

Houby sice nejim, tak mě ten HOAX může nechat chladnou ;-), ale ten článek je dobře napsaný, že i laik pochopí ;-).

Děkuji a dávám karmu. R^

Jen tak dál! R^

0 0
možnosti

Pepan A2

9. 6. 2011 11:00
Děkuji za osvětu.

Takových článků je třeba co nejvíce.

0 0
možnosti

Jožin z planin

9. 6. 2011 10:08
Pavučinec

Tak zrovna pavučince bych se rozhodně sbírat neodvážil. Jsou si dost podobné a některé druhy jsou smrtelně jedovaté, ať už jsou radioaktivní nebo ne. Otrava se navíc projevuje až za velmi dlouhou dobu, takže lékaři většinou ani nevědí, že je to otrava z hub.

Jinak děkuji za pěkný článek.

0 0
možnosti

Jan Borovička

9. 6. 2011 10:17
Re: Pavučinec

Pavučince by se sbírat opravdu neměly... ;-)

0 0
možnosti

mamina2

9. 6. 2011 9:52
Pěkný článek, děkuji

Zajímavé je, že takový článek nikdy není mezi vybranými. Zato cancy kolegy Hrebenara nebo různé statečné výkřiky, jak se někdo nebojí E.Coli se tam dostanou vždycky.

0 0
možnosti

Jan Borovička

9. 6. 2011 9:56
Re: Pěkný článek, děkuji

Zdravím, tady adminům trochu křivdíte, nemůžu si na ně v tomto ohledu stěžovat. Pokud se rozhodnou článek "vybrat", stane se to obvykle kolem desáte nebo jedenácte dopoledne. Tak držte palce :-)

0 0
možnosti

jendazmoravy

9. 6. 2011 9:44
Až si té zprávy všimnou zelenatci

tak se určitě stane dalším dogmatem zelenismu, že houby jsou nepoživatelné. Potom Merkelová vyhlásí celoněmecký "Pilzeausstieg".

0 0
možnosti

Tonda Brno

9. 6. 2011 9:24
Tu poplašnou zprávu

zaručeně šíří nějaký houbař, který si nepřeje, aby mu ostatní vysbírali jeho oblíbené houby.

Nevím na čem to měřil a kde a kdy to sbíral, ale myslím, že letos těch hub ještě moc nevyrostlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.