Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

stepulka

15. 9. 2011 12:37
pěkné ....

:-)

0 0
možnosti

marčaa

27. 9. 2011 9:52
Re: pěkné ....

moc ráda tenhle blog čtu.R^

0 0
možnosti

cojanato

15. 9. 2011 11:56
Článek je moc hezkej....

a ůvahy k zamyšlení i ku přemýšlení, píchnou do člověka jako šídlo .R^....

Jendo, je to dobrý, jenom fotografií vážky mohlo být víc, jedna je fakt málo.  Zato těch "deviantních furiantů" máš na blogu celých pět a připadají mi k smíchu !:-)

(P.S. - nedávno mně do chodby v baráku (řeku máme za humny) vlítla krásná, velká vážka a těžce dezorientovaná nemohla trefit ven. Pokochal jsem se pohledem a opatrně vypustil na svobodu. Odletěla hned směrem k řece.)

0 0
možnosti

Smoking Lilly

15. 9. 2011 22:11
Re: Článek je moc hezkej....a vazka take!

Cetla jsem Vas od zacatku a myslela na Vas vcera, kdy jsem poslouchala radio CBC, mluvil A. Nikiforuk (mozna, ze Vam to jmeno neco rika), napsal knihu o tom prisernem brouku, zajimave bylo, kdyz tvrdil, ze stromy postizene tim hajzlikem "zpivaji" jinak, nez stromy nepostizene. Myslim, ze Vas to bude zajimat: http://www.youtube.com/watch?v=PKHiflNq5ik

[]“Empire of the Beetle” by Andrew Nikiforuk

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.