Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

echo.3.

12. 10. 2011 20:12
Ryba smrdí od hlavy a oni stále berou

Hradní partička - hazardní hráči

0 0
možnosti
H

hk136

5. 10. 2011 9:57
xxx

No, nejsem si uplne jisty jestli vase tvrzeni o stanovisku UOOU je uplne presne... Cetl jsem, ze urady se prave ohaneji pri zatajovani nejakym posudkem uradu Igora Nemce, ktery je proti stanovisku NSS. I kdyz cetl jsem to na internetu, takze to muze byt nesmysl.

Jinak osobne bych uvital zverejneni vsech platu, vsech lidi (klidne i se jmeny). Ono sice muzeme odhadnout jake budou tarify v jake profesi, ale konkretne to nevite... Ucitele to maji kraj od kraje, zamestnanci AV ustav od ustavu etc... A vetsinou je tam taky "osobni ohodnoceni do vyse tarifu", mimoradne odmeny, nadstandardni uvazek atp... Coz by melo podlehat kontrole, kdyz uz ne od verejnosti, tak aspon od spolupracovniku.

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

5. 10. 2011 17:30
Re: xxx

Já bych byl pro... R^

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

4. 10. 2011 8:39
Nejde jen o to, kolik berou,

ale i co jsou to za lidé. Nechápu, jak může Klaus takovým lidem naslouchat - asi už začíná být senilní ...

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

4. 10. 2011 21:42
Re: Nejde jen o to, kolik berou,

Já tou partou nejsem nadšený, ale to je kompetence pana prezidenta... Ale také se říká, že ryba smrdí od hlavy...

0 0
možnosti
R

raks

3. 10. 2011 18:36
já vám tedy napovím

berou méně než prezident. To by si jistě nenechal líbit. Stačí ?

:-)

0 0
možnosti
ZK

SID09

3. 10. 2011 20:12
Re: já vám tedy napovím

Mně je naprosto jedno, kolik berou, ale všichni státní zaměstnanci, kteří jsou placeni z mých daní, by měli zveřejňovat svůj příjem. To by mělo být snad naprosto normální, ne !!?

1 0
možnosti
JH

Profesor_Nula

3. 10. 2011 13:39
Jákl nebo Fejk . obhájit práci je těžké!

Osobně by mě to taky zajímalo, protože především Hájek a Jákl mi přijdou až moc aktivní. Přitom podle mě jim nepřísluší komentovat kde co pod záštitou hradu. Právník nejsem, ale ten Ochvat by měl přesně citovat zákon a paragrafy, které i přes závěr ÚS nedovolují data zveřejnit.

0 0
možnosti
SHX

sir Humprey XXXV

3. 10. 2011 12:08
Ze strany Jakla to byla skvělá a vtipná reakce, která

neplánovaně opět ukázala neskutečnou novinářskou hloupost a šmíru, především komentátorů, co "zapomněli" na celé znění Jaklovy odpovědi. Ty to cítíš stejně, protože nejsi až tak hloupý, proto Jaklův výrok uvádíš celý - ovšem "pěkně" rozdělený, vypadá to lépe, že :-P

Podívej se někdy na Jaklovy stránky, takový jako ty utře tucet za dopoledne - http://www.ladislavjakl.cz/ ;-)

0 0
možnosti

Tramp_007

3. 10. 2011 13:01
Re: Ze strany Jakla to byla skvělá a vtipná reakce, která

Vtipna reakce?!?

0 0
možnosti
MMS

Miflonides

3. 10. 2011 11:48
Syndrom propisek

Kdyby šlo jen o zveřejňování platů. Oni mi dokonce nevrací to, co je moje, a o co jsem již několikrát žádal. Že by syndrom propisek?

Oč se jedná? O milionkrát větší objem dat, než jaký je naznačen zde: http://miflonides.rajce.idnes.cz/

Plus pro mne velmi cenný obal DVD, co jsem tam poslal loni na jaře. A moje autorská práva? Jakápak  autorská práva, když je jim zákonem jejich šéf, nám všem tak drahý pan prezident?

0 0
možnosti
J

JamesJosephWray22

3. 10. 2011 11:09
Rudozelené

ekobolševické budižkničemu Borovička, který je celý život přisátý na státu jako pijavice bude moralizovat o platech ve státní správě ;-D Svět se zbláznil, dřžte se ;-)

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

3. 10. 2011 19:14
Re: Rudozelené

Typická reakce anonymního šmejda... Rv

1 0
možnosti
C

crutov

3. 10. 2011 8:38
Jo, taky by mě zajímalo na kolik

ten hradní svinčík přijde... Je příznačný, že tyhle "ultrapravicový" DOST frajeři jsou vesměs přísavky na státu v uřednických mundurech (teoretický plácalové a přitom levoty jako prase...). Neautentický nuly. :-/

5 0
možnosti

oldiess

3. 10. 2011 8:32
Pěkný

Takže nikoliv rozhodnutím strany soudruh ale svým rozhodnutím soudruh Jakl;-DNo jistěže se musí pan Jakl smát, jakej byl proti němu třeba Milouš Jakeš břídil. Ale na druhé straně je třeba pana Jakla zase ocenit, že nechce svůj plat zveřejnit, protože si je vědom, že vůbec neodpovídá tomu, co za něj předvádí, a že by to proto vypadalo hódně blbě. Takže úplně beze smyslu pro realitu pan či soudruh Jakl ještě není.

4 0
možnosti
U

Uli

3. 10. 2011 8:53
Re: Pěkný

;-D směju se Vašemu vtipnému příspěvku..Ale ta skutečnost je spíš k pláči...R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.