Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za blog! Hned jsem ho poslala Michaelovi, aby si to google-přeložil. To aby věděl, čím se při nejbližší příležitosti zas otrávit... ;-D

0 0
možnosti

1) Nesbírám ...2) Nesbírám ... 3) Nesbírám ... 4) Nesbírám ... 5) Nesbírám ... 6) Nesbírám ... 7) Nesbírám ... 8) Nesbírám .... 9) Nesbírám ... 10) Nesbírám ............ Žiju ;-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

opět díky za osvětu. posledně mě dostala informace, že bedla zahradní je jedovatá. co je to za svět? bedly dlabu spokojeně celý život, kdybych ji našla na zahradě, myslím si, že mám obzvlášť obrý den, a včil totok 8-o

0 0
možnosti
Foto

Není úplně jasné, o kterou bedlu jde a proč působí otravy. Každopádně je to druh s červenající dužninou rostoucí mimo les. Stačí se vyvarovat takových plodnic a nic neriskujete.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Nestraš! (nejde mi vložit smajlík)

1 0
možnosti

Děkuji moc za poučný článek. O existenci čepičatek jehličnanových se tento rok dozvídám poprvé.

0 0
možnosti

F55e95l33i80x 75H48o59r59á35k

16. 11. 2012 14:43

Zajímavý a poučný článek. Kromě jiného už konečně vím, co na podzim tak náruživě sbírají skupinky mladých "houbařů", zpravidla se občerstvující "krabicákem", které dost často potkávám na své pravidelné pěší trase po místních lesích. :-)

1 0
možnosti

P49e60t65r 77P31e30t10r96o10v

16. 11. 2012 13:43

Blog jedna báseň. Děkuji pěkně.

4 0
možnosti

P48e96t93r 52U43h70e84r

16. 11. 2012 13:09

Článek super. Od Vás ale nic jiného nečekám... R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.