Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FP

Samá nečekaná překvapení a Jobovy zvěsti...8-o

Tak podvodník a útěkář Pitr i s komplicem Provodem to mají asi za sebou a budou volní.:-/ Ach, ta zlotřilá, zlovolná amnestie!

http://zpravy.idnes.cz/soud-zastavil-stihani-pitra-a-provoda-kvuli-amnestii-p0w-/krimi.aspx?c=A130116_103702_krimi_cen

0 0
možnosti
PB

P20e97t60r 15B93e20r66g29l

12. 1. 2013 11:31

Tak velká karma, jakou si článek zaslouží tu není. Tak alespoň tuhle.R^R^R^

5 0
možnosti
FP

Máte recht člověče:-), tak mu ji zvedneme společně.R^

5 0
možnosti
RF

R91a72d68i28m 52F34r34a18n71c

11. 1. 2013 23:15

"Zločinná, mediální demagogie Hradu", by možná měl znít nadpis článku.:-)

Zítra doplním a dovysvětlím, dle nálady po volbě svého kandidáta.

Abych nezapomněl, velká karma pro J.B.R^R^

3 0
možnosti
Foto

Volíte (skoro) jmenovce? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Sice se všichni předhání v tvrzení, že trest smrti ne, ale v podvědomí všem chybí krev na popravčím špalku.

2 1
možnosti

To ne! Dejte Václavu Klausovi milost. Byl to přecejen prezident...

Škoda, že nevěděl kdy včas odejít než si uřízne ostudu!:-)

1 3
možnosti
JS

Pane Borovičko, vy jste vynikajícím mykologem, ale měl jste zůstat jen u těch hub. Když se pustíte do komentování politiky, tak to většinou nedopadne moc dobře.

7 21
možnosti
Foto

Dobrý večer. Děkuji za kompliment ohledně mého profesního zaměření. Bohužel druhou část Vašeho sdělení nechápu. Já jsem především občan a není mi lhostejné, co se děje v mé zemi, kterou mám rád. Názory máme různé, každý jsme jiný. Přemýšlel jsem, co jste mi chtěl tím příspěvkem sdělit. Mám dojem, že se mnou nesouhlasíte, což jistě můžete! Ale také mi vlastně říkáte, abych MLČEL. Takže kompetentní vyjádřit svůj občanský postoj třeba tady na blogu je kdo? Kdo má ten patent na jediný správný názor? Víte, tohle mi nepřipadá správné a velmi snadno se to obrátí proti komukoli - Vás nevyjímaje... Pokud máte věcné připomínky k mému textu nebo jiný názor na tuto věc, s chutí si to přečtu. Ale nikdo mi nebude říkat, abych mlčel. To už tady totiž bylo a já nepřipustím, aby to přislo zpátky. Hezký den.

8 2
možnosti
Foto

Pane, Vy toho Klause máte ještě míň rád, než já. Já už ho beru jako nemocného staříka:-(

A to jsem starší než on, ale on je postižen mocí:-P

Karma jako hrom!!

19 7
možnosti
VH

Nadpis bych upravil k jednoznačnosti: ... demagogie hradního pána a jeho podajných lokajů

13 2
možnosti
JL

Karma!!!

Excelentní příspěvek.R^

13 3
možnosti
JAN

Je dobře odpovídat odpovídajícím způsobem , a takovým jako Klaus obzvlášť, jste dobrej, hrad potřebuje jen tiché stádečko ;-D

14 3
možnosti
Foto

Nehněvejte se, prosím, dovolím si malou úpravu:

Hrad potřebuje souhlasně hýkající stádečko, ještě lépe stádo.

7 2
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.