Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P63a23v28e29l 90H43a77m69p87l 9920550747666

jenomdotaz: Když šel v televizi film "Šifra mistra Leonarda", byl to podle vás čas věnovaný

a) katolické církvi

b) obecněji křesťanům

c) ještě obecněji věřícím

d) ateistům

e) obecněji nekřesťanům f) ještě obecněji nekatolíkům g) vůbec nikomu, je to jenom zábavný blábol Berte to jako veselé pošťouchnutí. Asi jako když je papež reprezentantem všech neateistů. ;-)

0/0
7.6.2013 15:46

A42n34d88r45e77a 52T65o23m32š56ů 8665285

Trošičku odbočím: víc, než statistická logika-nelogika pana Duky mě zajímá, jak se tento na první pohled dobře se mající kardinál staví k otázce střídmosti či chudoby církve. V osobě nově zvoleného papeže vidím jiskřičku naděje, že by se církev mohla vrátit ke kořenům, které mají smysl a jsou chvályhodné. Zároveň se ale obávám, že Františkovy myšlenky budou ve finále zadupány nenasytnými mocichtivými kardinály, biskupy a podobnými individui. Rozhodně tomuto papeži držím palce R^

+1/−1
7.4.2013 16:40

J80a46r98o69s69l52a49v 84R88e40j34t79a42r 7531439986111

Perfektní článek pana Jana Borovičky a úžasně vtipný a přesný příspěvek pana Romana Rybára níže. Myslím, že je hodně důležité stále poukazovat na to, jak představitelé církví překrucují pravdu, balamutí své ovce a vyloženě lžou. Není náhodou zastáncům věřících divné, že celosvětově nejvíc věřících je tam, kde je nejmenší vzdělanost? Je to snadno dokazatelná přímá úměra. Čím víc tupců, tím víc věřících. R^

+4/−2
5.4.2013 13:10

M54a55r84t65i60n 13U79r65b90a72n47e94c 3940412655612

muzete mne ukazat nejakou statistiku, ktera ukazuje, ze v Polsku je horsi vzdelanost a vic tupcu nez u nas? Dekuji

+3/0
5.4.2013 13:37

A10l20o95i77s 10V27o49t16a89v77a 6112103183128

Normální dítě přestává věřit pohádkám asi tak kolem sedmého až devátého roku. Člověk, který věří i nadále a zůstal tedy na mentální úrovni dítěte, je mentálně zaostalý. Tyto mentálně zaostalé jedince zneužívají a na nich parazitují církve. Takže to můžeme upřesnit, nejsou to tupci, jsou to mentálně zaostalí, nemocní lidé zneužívaní církvemi.

+3/−3
5.4.2013 14:15

M34a18r66t22i77n 11U80r62b29a42n28e13c 3770782125882

Takze Einstein byl mentalne zaostaly? Je Grygar mentalne zaostaly? Kazdy soudny clovek dokaze rozlisovat co je podstatne a co ne. Vy argumentujete jak inkvizice ;-)

+3/−2
5.4.2013 16:55

J92a98r67o27m42í42r 47D30e11v37á15t78ý 3754829129790

Nevím, kde jste vyhrabal, že Einstein byl věřící. Tím, že používal mozek, se  od věřících, o kterých se zde bavíme, zásadně lišil. Pan Grygar je víceméně elitář a recesista, který s tím o čem je zde řeč, nemá mnoho společného. A Urbanec, ten se sám zařadil mezi lidi nesoudné, protože nedokáže rozlišit co je podstatné a co ne, když nedokáže rozlišit pohádku a skutečný život. S takovými, jako je Urbanec, Těšínský a další jim podobní, nelze rozumně hovořit, protože rozum nepoužívají a pouze se ohánějí vírou.

+1/−1
5.4.2013 19:17
Foto

Z56d88e48n38a 38K82o62č64í 6795478891626

Pan Urbanec to nemusel ani nikde vyhrabávat, protože ti chytřejší lidé ví, že Einstein byl věřící  žid - a ti jak většina lidí ví, jsou monoteisté. ;-)

+2/−1
5.4.2013 20:56

R58o95m48a69n 14R10y83b11á41r 8902692908709

...není to sice statistika, ale jinak dost dobrý :))

http://zpravy.idnes.cz/poslanci-chteji-udelat-z-jezise-polskeho-krale-fld-/zahranicni.aspx?c=A061220_115802_zahranicni_ad

http://zpravy.idnes.cz/polsti-poslanci-se-modlili-aby-zacalo-prset-fe6-/zpr_archiv.aspx?c=A060721_101144_zajimavosti_mr

+1/−2
5.4.2013 14:25

B45e20d49ř94i11c85h 46T40ě48š56í88n40s72k60ý 9203457136471

jistě taková Albánie byla uplně ateistickou zemí tudíž dle vás země bez tupců a plná geniú a jak je to snadné dokázat no tím že Albánie je dle vaší přímé úměry nejlepší zemí na světě ;-D

ale klidně stále poukazujte církvím je to šumák ;-D

+2/−1
5.4.2013 14:14

Ž93o52f83i70e 14A87d45a74m75c97o10v47á 3652283570664

Příspěvek je výbornýR^.

Situace odpovídá slovům Karla Havlíčka : "není církev, jako církev, care nejmilejší -

římská, ta je mezi nimi nejcírkvovatější ! ".

KHB je dnes bohužel velmi málo citován a jak se obávám, i velmi málo čten.

+1/−1
5.4.2013 11:34

R91o71m23a68n 77R60y52b32á20r 8482592398409

...to je marné, každý kdo obcuje se soudruhem Bohem pomocí katolických komunikačních protokolů je v otázce víry nesvéprávným idiotem, tedy nemá valného smyslu mu něco vysvětlovat, neboť ikdyby náhodou něco pochopil, nevěděl by co s tím a musel by se zeptat člověka, který nosí vysokou čepici opírá se o hůl s ukřižovaným člověkem a nechává si líbat zlatý prsten. :)

+5/−3
5.4.2013 10:50

B48e72d65ř38i53c74h 47T86ě74š16í61n59s36k20ý 9473407116901

a každý kdo se vyjadřuje o jiných lidech o nichž nic neví jako vy je patrně svéprávným geniem

vysvětlovat?  vy totiž neumíte nic vysvětlovat to je zcela mimo váš duševní obzor velikosti krtince a pochopení pak nemluvte vůbec,  toho jste hodně dalek

+3/−1
5.4.2013 11:21

R70o81m15a68n 48R32y44b68á43r 8982612608659

bedřichu od těšína, co tě žere, že jsi takový nerudný? :)

+2/−3
5.4.2013 12:09

B38e15d43ř36i35c44h 19T22ě52š19í79n26s65k60ý 9193517496141

nerudný?  jen jsem se přízpůsobil vaší rétorice

+3/−1
5.4.2013 12:21

R91o19m57a88n 56R34y78b34á42r 8922842418489

jaká je tam rétorika?

+2/−1
5.4.2013 12:40

B35e24d49ř33i53c92h 83T22ě94š90í78n27s71k35ý 9513817706341

no jak to říci? snad jen pokus o urážky a provokaci, hodně mizerný pokus který svědčí hlavně o autorovi ;-D

+3/0
5.4.2013 14:10

K26a92r93e68l 50B18l48a57ž18e56k 6100127257376

Samozřejmě, chtělo by to jak v TV, tak v rádiu vysílání pro ateisty (materialisty, agnostiky..) Je jich 70 procent tzn. že jsou v současnosti kráceni na svých právech.

+1/−1
4.4.2013 22:27

M21a70r54t12i25n 37U65r58b65a91n95e27c 3770702845982

Pro upresneni :) http://www.scitani.cz/sldb2011/redakce.nsf/i/archiv_aktualit

aktualita z 16.12. 2011:

bez viry: 3,6 milionu

hlasici se k cirkvi: 1,4 milionu

verici bez prislusnosti k cirkvi 0,7 milionu

neuvedeno: 4,8 milionu.  Co se tyka verejnopravnich medii, tak si myslim, ze je obrovsky dulezite davat prostor mensinovym nazorum a nebrat ohled na to, co si mysli vetsina. Klidne at vystoupi ateista (nebo prislusnik jine cirkve) a Dukovi oponuje.

0/0
4.4.2013 21:59
Foto

Z36d52e70n68a 67K47o53č65í 6725418831946

Tady asi nikomu nejde o to jestli má mít ta, či ta skupina obyvatel alikvótní podíl na vysílacím času. Křesťané nepožadují 20 % a homosexuálové 4 % ........ On dokonce ani nikdo nechce těm menšinám oponovat. Valnou většinu obyvatel to vysílání totiž vůbec nezajímá a z tohoto důvodu mají být tkzv. veřejnoprávní média zcela zrušena. !!

+2/−3
4.4.2013 22:06

M83a36r22t92i75n 51U15r11b80a49n65e43c 3680672375122

Alikvotni prostor pridelovat nejde, protoze ty skupiny nejsou disjunktni. Nic takoveho jsem ani nenavrhoval, protoze to je uplny nesmysl.

      Podivate-li se na podil verejnopravnich medii na tvorbe vzdelavacich poradu a dokumentu, tak je jasne, ze jejich ruseni je nesmysl. To, ze se na to nediva vetsina populace neni argument. Dulezity je dopad na ty, co se divaji.

0/0
4.4.2013 22:16
Foto

Z72d33e39n77a 72K19o29č57í 6405558681736

Nezlobte se na mne, ale to, aby platili všichni koncesionáři pořady pro 150 fajnšmekrů, které tyto pořady dojmou, se mi zdá jako silně ujetý luxus. :-P

+1/0
5.4.2013 20:52

M26a87r39t83i52n 69U73r38b79a12n50e36c 3640832275862

Ja se nezlobim. To, ze se s nekym neshodnu neni duvod ke zlobe ;-) Jestli mate pocit, ze za koncesionarske poplatky nedostanete nic, tak mate mozna pravdu. Ja si ale dokazu najit kazdy mesic neco, co mne za ty penize stoji. A mozna jsem nekdy jeden z tech 150ti. Mozna se i Vam libi neco co ma malou cilovou skupinu, nebo alespon nekomu z domacnosti za kterou platite.

0/0
5.4.2013 21:04
Foto

M85i37c98h98a19e51l 91K48o11t16s31c74h 6167637629294

Pane Borovička, nechte tyhle věci Verešovi a už vůbec s křestˇany nediskutujte, já jsem taky jeden!

+1/−3
4.4.2013 21:46
Foto

Z81d41e83n91a 20K81o89č97í 6935988311696

Nevím o co vám jde. Jde vám o špatné počty kardinála, nebo o jeho vysílání v rozhlasu ? 

Nevím jak dlouho tam s redaktorem řečnil a kolik procent posluchačů jej poslouchalo. Pokud se jednalo o nějaký krátký 5 minutový rozhovor, tak bych to tolerovala bez zvednutí obočí. Pokud by řečnil půl dne, tak bych to rádio už nikdy nepouštěla. Konec konců tkzv. veřejnoprávní média jsou přežitek a je nejvyšší čas tento relikt pseudodemokracie rozprášit.

+1/−5
4.4.2013 18:53
Foto

J81a13n 22B88o90r42o71v13i56č69k63a 5743953890814

V první řadě jsem asi dovolil věcně kritizovat slova pana kardinála. V druhé řadě jsem nastolil problém veřejnoprávního média, které pravidelně vysílá jednostranně zaměřený pořad, aniž by dalo prostor většímu množství jeho výkladů. Nevyvodil jsem žádný přímý závěr. Diskuse se jako obvykle zvrhla poněkud bokem. Nevím, zda to myslíte ironickly, ale já bych se asi přikláněl ke zrušení veřejnoprávní televize. Ohledně rozhlasu bych byl pro zachování.

+5/−2
4.4.2013 19:30
Foto

Z46d48e98n32a 25K49o31č53í 6335988351766

Vaše věcná kritika je o ničem. Jako vědec, za kterého se vydáváte, jste měl dát jasný výpočet protiargumentu a ne přednést nějakou omáčku.  

Neposlouchám takové rádio jako vy, takže ani nevím co vysílá. Myslím, že každý rozumný člověk uvítá zrušení  reliktu pseudodemokracie, který se zove veřejnoprávní ......   Daňový poplatník i stát ušetří a nikomu se neublíží. Konec konců Církev své rádio i TV si už dávno provozuje sama ;-)

+1/−5
4.4.2013 19:39

T13e46r11e15z20a 29K31o65r97e93j41s82o73v91á 7583725228

Mohl byste zkusit vysvětlit, proč by se veřejnoprávní televize měla zrušit (ne že bych s tím nesouhlasila) a veřejnoprávní rozhlas by se měl zachovat? Máte pro to nějaké věcné argumenty?

0/−3
4.4.2013 20:39
Foto

J77a19n 95B29o98r53o59v93i75č16k30a 5603583880884

Já si nemyslím, že by veřejnoprávní médium nemělo význam (a nevím, jak to funguje na Západě), ale opravdu nechápu, proč má být třeba ČT takový moloch a produkovat pořady typu Pošta pro tebe, které patří do komerční sféry. Když jsem se přimlouval za rozhlas, uvažoval jsem hlavně o finanční náročnosti té služby, která je u rozhlasu zřejmě výrazně nižší - a krom toho jsem velký fanda ČRo-1. Jasný názor na to nemám, nejsem tak napravo, abych všechno státní hned rušil.

+6/0
4.4.2013 21:12

T65e64r67e66z55a 63K52o54r73e33j83s51o16v25á 7573335898

Aha, takže je to prostě proto, že rozhlasu jste fanda a televize ne, protože produkuje pitomosti typu Pošta pro tebe.. Děkuji za opravdu "věcné" argumenty. Inu, vědec se nezapře.

0/−6
4.4.2013 21:16
Foto

J57a41n 54B89o38r56o14v91i50č20k43a 5233113150484

Aha, tak je to jasné. Váš problém tady ale bohužel nevyřešíme, zkuste se obrátit na odborníky z jiného oddělení.

+6/0
4.4.2013 21:29

T15e52r27e19z33a 91K27o57r34e63j32s95o24v11á 7533775288

Zkuste být konrétní. Co je můj problém a který odborník ho vyřeší? Je mým problémem, že jsem vás požádala o věcné argumenty, kterými byste podložil své názory, a neuspokojila mě vaše vágní a nesouvislá odpověď? Je mým problémem, že se uchylujete k urážkám, když nevíte, co odpovědět?

0/−5
4.4.2013 21:39
Foto

J82a39n 13B27o43r98o36v17i62č73k14a 5523183410714

Ne, k urážkám jste se uchýlila první Vy. Považuji vás za trolla a ukončuji komunikaci.

+5/0
4.4.2013 21:44

T28e45r46e62z97a 48K98o97r39e82j29s36o16v60á 7883895958

Ano, uznávám, že já jsem si rýpla první, vy jste poté začal urážet. Spánembohem, pane Borovičko.;-)

0/−2
4.4.2013 21:49
Foto

Z41d25e40n71a 11K31o70č53í 6895118701276

To ale není důstojné vědce. Paní vás požádala o důkaz a vy jste jí jej nedal. I já jsem měla problém váš slovní guláš přežvýkat, protože v něm chyběly jasné a stručné závěry, což považuji u vědce na pováženou. !!

A ten trollovský závěr - to jste se shodil úplně :-P

Příště tedy lépe a pokud ne tak se obrňte trpělivostí. Pokud ani tu nemáte, tak raději nepište podobné blbosti vůbec ;-D

+1/−6
4.4.2013 22:01

B22e14d26ř32i59c77h 77M64a89r79j79a82n40k72o 6430237713307

Ha, další učenlivý žák pana Vereše. Takže: Ten Vámi uváděný "spolek" má přes miliardu členů. Co se týče vysílání pro ateisty tak to jsou   všechny programy komerčních stanic. A v veřejnoprávních stanicích je věřícím věnován zlomek pořadů.

A nakonec: Kdo Vás nutí abyste se na to díval či poslouchal....

+3/−5
4.4.2013 18:29

B56e73d82ř18i21c92h 10M10a26r24j74a19n18k47o 6380797273787

S úctou blbec.... (nesouhlasím totiž s Vámi:-P)

+2/−4
4.4.2013 18:33

J13a13r55m81i20l35a 15Č61e45r56n40á 2386872579806

Za zamyšlení ale stojí, proč lidi popuzuje zrovna ta církev. Proč například nesportovci nepíšou o tom, že je spousta sportovních přenosů? Sportovci nevadí nikomu, katolická církev ano. Nějaký důvod bude.

+6/−2
4.4.2013 18:44

M68a53r95t43i14n 92K32a31v59k60a 4636881802702

Jistěže bude. A tím důvodem je nastavené zrcadlo

+1/−4
4.4.2013 18:54

J41a54r60m55i63l20a 67Č74e74r62n56á 2126582579536

Přesně takovou odpověď jsem očekávala, ale že bude od Vás, to ne. Dlouho jsem Vás zde neviděla. Já pádím.

+3/0
4.4.2013 19:01

M69a87r36t27i38n 49K92a41v45k22a 4856791812942

Neviděla, protože mě diskuse neználků čerpajících z dojmů a pojmů nebaví. Takže se věnuji práci a svým koníčkům místo toho, abych trávil čas nesmyslnými diskusemi:-):-)

+1/−4
4.4.2013 19:08
Foto

J30a56n 46B34o90r13o11v79i81č33k46a 5223923780434

Tak to jste mimo... :-/

+4/−2
4.4.2013 19:37
Foto

J85a11n 44B74o77r89o72v37i70č51k31a 5483233240424

Ale církev, ať si říká, co chce. Ale pokud to dělá prostřednictvím veřejnoprávního média, měl by být dán prostor i protistraně.

+5/0
4.4.2013 19:36

B77e39d85ř78i53c15h 20T77ě66š53í51n88s15k13ý 9803257556241

kdo je protistrana?

+2/−1
4.4.2013 21:29
Foto

J96a59n 21B50o15r14o15v57i29č75k81a 5693643870654

"Protistrana" asi není ideální termín, měl jsem prostě na mysli kohokoli, kdo nabízí výklad alternativní k církevnímu. To se může týkat celé řady společenských i náboženských otázek. Církev se totiž málokdy zabývá pouze sama sebou, ale zasahuje do společnosti podobně jako politická strana. Když budete mít v TV neustále jedinou stranu a ne opozici, nemůže vzniknout žádná diskuse a soutěž hodnot. V protikladu s církví bych mohl v některých případech vidět sekulární morální filozofii, která se může věcně prolínat s církevní, její původ ale není od Boha, ale spočívá v něčem jiném.

+4/0
4.4.2013 21:38
Foto

Z49d54e17n35a 23K35o38č75í 6335768301356

Opět vágní nesmysly. Vždyť vy už mluvíte jako ženská ;-D

Říká se o nás že nevíme co chceme a proto nedáme pokoj dokud to nedostaneme ;-D

+1/−3
4.4.2013 22:09

B10e66d34ř89i36c74h 33T25ě63š31í36n33s81k73ý 9953857446941

ehmm církev snad nemá právo mluvit do věcí které se týkají jejich členů a musí trpně čekat co na to většina? nemá právo vznášet otázky proč se to či ono děje a navrhovat řešení? proč nesmí? víte pokud občas zaslechnu něco v rozhlase a stejně jako vy mám v oblibě Čr1  a jakou diskuzi byste chtěl ? opravdu netuším po jakém protipólu voláte, můžete to specifikovat přesněji? chcete něco jako vyvraceče  náboženství nebo co vlastně?

+2/−2
4.4.2013 23:16
Foto

J96a88n 63B33o65r57o72v88i41č88k68a 5823873730844

Netuším, kdo je pan Vereš. Pokud jde o vaši myšlenku, že "vysílání pro ateisty jsou   všechny programy komerčních stanic", to je naprostý nesmysl. Kdo mě nutí, abych to poslouchal? Nikdo. Ale rád bych si poslechl i něco, co by zajímalo mě. Z kontextu vašeho příspěvku mi vyplývá, že mi upíráte to byť vyjádřit, natož požadovat... :-/

+5/−1
4.4.2013 19:33

O77n14d89ř94e84j 55F93i40l71i11p28c27z82y53k 8494393518411

Co mají společného Borman,Hitler a máš Honza Borovička ?;-D

Nacisté sice byli nuceni náboženství v Německu tolerovat, jak však prohlásil Martin Bormann, „křesťanství a národní socialismus nelze sloučit“.

Tento názor podpořil i Hitler, který se nechal slyšet: „Jednou nastane doba, kdy na kazatelnách budou stát jen naprostí idioti, kteří budou kázat pro pár starých bab.“

+4/−5
4.4.2013 15:43

O37n78d40ř71e76j 11F75i26l46i42p44c56z80y42k 8624483138691

Hitlerovi i našemu Honzovi Borovičkovi se sen konečně splnil.

Honzo, blahopřeji. ;-D;-D;-D

+4/−5
4.4.2013 15:44



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.