Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Borovička

21. 12. 2009 23:59
Byl jsem upozorněn,

že jsem nezmínil tuto cover verzi - takže ji přidávám

''Weird Al'' Yankovic-Smells Like Nirvana

http://www.youtube.com/watch?v=FVw-r4Lk1H4

0 0
možnosti

BoboHml

21. 12. 2009 18:20
.

R^R^

0 0
možnosti

Jiri Kram

21. 12. 2009 18:15
Jo

Dobry coververze, tu Tori jsem jeste neslysel, kazdopadne tahle pecka me taky kdysi zmenila zivot. Jak jsem se o tom rozepsal pri Kurtove vyroci na svym blogu... http://kram.blog.idnes.cz/c/78810/Dedici-Kurta-aneb-zpoved-neukotveneho-tricatnika.html Kazdopadne Nirvana je stale ziva a kdo rika, ze ne keca. Mozna jednou lidi budou nosit tricka s napisem "Kurt's not dead". 

0 0
možnosti

Jan Borovička

22. 12. 2009 0:00
Re: Jo

Diky za ohlas, na clanek hned kouknu! :-)

0 0
možnosti

Jacob_McArnoui

21. 12. 2009 12:17
...

Ja teda nevim no, Nirvana je (byla) dobra kapela, o tom žádná :) Ale zrovna SLTS mi prijde jako strasne ohranej a svym zpusobem uz i nudnej song, podle me maji i o dost lepsi pisnicky :)

0 0
možnosti

Jan Borovička

21. 12. 2009 15:28
Re: ...

Jasně že jo - ale je to symbol, a ten blog jsem přece napsal kvůli těm cover verzím :-)

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

21. 12. 2009 9:36
Tak mou karmu už máte,

jsem zvědav, co s ní míníte dělat. :-P

0 0
možnosti

Dezo-Conka

21. 12. 2009 9:39
Re: Tak mou karmu už máte,

Asi si ji dá do rámečku,woe ;-D

0 0
možnosti

Dezo-Conka

21. 12. 2009 9:30
teen spirits ?

:-( To jsou jako drinky pro mladé ?

Rum s kolou.... nevím jak se tomu říkalo.....

rum...Rumunsko.... lak na rakve...fernet,jabčák,třešňák,rybizák....to jsou drinky mého mládí.... také griotka....

ty dnešní jako mojito,piňa colada, sex on the beach neznám, pláž jsem ještě neviděl ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.