Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Mně by spíš zajímalo, k čemu je amnestie dobrá Václavu Klausovi osobně.

Má právo udělit amnestii? Má. V libovolném rozsahu? Taky.

Ale co hrozného by se stalo, kdyby ji neudělil? Vždyť ji po něm nikdo nežádal, nebo ano?

Já osobně jsem nikde nečetl, že už tolik let je prezidentem a pořád žádná amnestie, a jak že si to tedy představuje nebo podobně.

Odpuštění je fajn pocit pro odpouštějícího a je to projev velkorysosti (a souhlasím s Vámi, že odpouštět by měl poškozený a ne ten, komu se nic nestalo), ale předpokládá jistou úroveň i toho, komu je odpouštěno.

Jenže co když si ten druhý myslí, že Vaše odpuštění je projev vaší hlouposti, nebo slabosti a jeho vítězství? To asi není právě šťastný okamžik. A odpustit se asi dá cokoliv. Spíš se některé věci nedají zapomenout.

0 0
možnosti
RH

Ho ho hó, ta ironie, když hlupák píše o "chudých duchem" !R^:-)[>-]

1 0
možnosti
FP

Tak přece.R^ Říkal jsem si, Borovička dlouho nepíše, copak to?

Předtím jsem početl o malých houbičkách (výborně) a prošel se s vánočním Tulákem po hvězdách (ještě lepší)....poslechnul Hvězdu na vrbě a k tomu Plíhala. A dnes pro změnu próza. :-)Ne, u Borovičky se nenudím.

3 0
možnosti
Foto

Když už jste pánové u té latiny, přidám jedno. Rara temporum felicitas, ubi quae velis sentire et quae sentias dicere licet

3 4
možnosti
LS

Píšete, že jste "antiklerikalista". To by možná vysvětlovalo skutečnost, že zjevně nevíte, že "chudí duchem" neznamená totéž co "hloupí" a ještě to hrdě nacpete do titulku, aby si toho každý všiml...

4 2
možnosti
LS

P.S. Ale na druhou stranu uznávám, že po takovém nadpisu půjdou určití diskutéři jako slepice po flusu a minimálně "Wágner/Holík" Vás řádně okarmuje...

3 0
možnosti
MK

Václav je Bůh! Vše je tedy v pořádku.

1 1
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.