Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tahleta posedlos už snad není ani k  smíchu. To by se mělo léčit. 8-o

19 5
možnosti
SB

Tady by ani léčba nepomohla.

15 3
možnosti
HH

A já bláhová myslela, že s odchodem Klause Vaše nemoc také ustoupí..., takže dalších pět let.V

13 4
možnosti
MS

Takové silné výrazy! Přitom by podle Saturnina stačilo by napsat, že o křišťálové upřimnosti jeho informací by se dalo s úspěchem pochybovat.

4 7
možnosti
Foto

Já na Saturnina moc nejsem ;-)

0 2
možnosti
PN

P38e28t60r 66N31o29v28á74k

11. 3. 2013 8:38

Vážený Jane,

máte zajíamvé "O Autorovi". Hlavně první polovina. Velice by mě zajímalo něco z vaší práce. Jinak ta lež. No dobře, ale na tom přeci svět nestojí.

10 4
možnosti
Foto

Klikněte na odkaz ResearcherID, co mám na profilu, otevře se vám seznam publikací ;-)

0 0
možnosti
MC

TrefaR^Karma. On si je moc dobře vědom toho, že pro mnohé z dolních 10.mil. bude pouze presidentem, kteří preferují větší svobodu, než-li je jim schopen poskytovat.

3 14
možnosti
Foto

Vy to prostě neskousnete, že? Právě kvůli takovým nenávistným věrozvěstům, kteří ze sebe chtějí dělat svědomí národa, jsem rád, že prezidentské volby dopadly tak, jak dopadly. Sice nebyl můj kandidát a můj hlas v druhém kole dostal jako menší zlo, ale vidím, že to bylo správné rozhodnutí. Nedokáži si představit, co by se dělo, kdyby vyhrála druhá strana.

23 5
možnosti
Foto

Jak to souvisí s volbou prezidenta, to vážně nechápu... Rv

0 2
možnosti
Foto

Blesk a Aha! tiše závidí, že s tím nepřišly jako první.

22 6
možnosti
Foto

Teším se na Vaše oslavné články na téma Zeman ;-)

1 3
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.