Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Ještě jednou děkuji zdvořile za článek (karmu jsem kliknul odpoledne) a pro dokreslení této malé, politické kauzičky, přidávám níže pár zajímavých odkazů k dění v našem malém Absurdistánu..

http://www.rozhlas.cz/radio_cesko/exkluzivne/_zprava/555998

a dobře zareagoval už před dvěma roky zastupitel Martin Uhlíř...

http://martinuhlir.blog.idnes.cz/c/192720/Prislusnice-komunisticke-rozvedky-Kleslova-mistostarostkou-Prahy-10.html

1 0
možnosti
JJ

Přečetl jsem, i poctivou karmu dal, příspěvkem k tématu škodná v Brně jsem přispěl a ......smazáno.8-o 

Za co, cenzore, že jsem uvedl závažná fakta s odkazy?

1 0
možnosti
JH

J14i47ř69í 29H84a36n65s

8. 4. 2013 22:05

p.Krecek je skutecne prapodivna figura.

1 1
možnosti
JH

Ty asi nevíš jaký je rozdíl mezi zástupcem a asistentemRv

1 2
možnosti
Foto

Já hlavně nevím o tom, že bychom si tykali, hulváte Rv

1 1
možnosti

Kdybyste nebyl tak zaslepený nesnášenlivostí, nemusel byste ze sebe dělat hlupáka. Odkdy si do volených funkcí vybírá spolupracovníky státní úředník? Jste normální? To jako, že by si někdo z funkce ombudsmana udělal takovou malou mafii? Věnujte se něčemu, čemu rozumíte a nepište o věcech, kde jste absolutně mimo. O tom svědčí i vaše představa, že zástupce ombudsmana je nějaký jeho asistent. (jak píšete) Zástupce je už z podstaty slova od toho, aby případně zastupoval, nikoliv, aby asistoval. V úřadu ombudsmana není zástupce nějakým podřízeným, natož asistentem.

7 8
možnosti

ok, a v intencich vaseho prispevku je dobre, aby ta funkce byla trafikou pro stare vyslouzile a prolhane? To je myslim tim hlavnim, co asi autorovi vadi....

8 7
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.