Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
9

99,5

9. 1. 2008 11:18
Přečetl jsme si váš dodatek,

dobře, že jste ho napsal. Ale tím jste předchozí článek natolik zredukoval, že mi připadá úplně zbytečný. Zbyl z něj jediný bod - zda Klaus je nebo není vědec a zda se za něj vydává nebo nevydává. Zřejmě jste to tak myslel od začátku a já jsem to nepochopil. Ale takový problém  mi připadá (nejen u Klause) naprosto banální a nedůležitý. V životě jsem si nekladl otázku, zda ten nebo onen je nebo není vědec. Zrovna tak by asi důkladný pohled na osoby, které se zabývají GO, přinesl velmi zajímavé poznatky. Ekologie se za několik let své existence natolik zpolitizovala, že už na vědecký poheld rezignuje absolutně, klimatologie je jí úspěšně v patách. Relevantními vědami, které se zde angažují, je chemie a meteorologie.

0 0
možnosti
9

99,5

9. 1. 2008 11:23
Re: Přečetl jsme si váš dodatek,

Ale výstupy a principy zkoumání jakékoliv vědy, zvláště v otázce týkající se celého lidstva, by měly být předloženy ve formě, kterou může posoudit aspoň nezanedbatelná část obyvatel. Diskuse "říkají to vědci, tak je to pravda" a "Klaus není vědec, tak ho netřeba brát v úvahu" je opravdu "na úrovni". A nezlobte se, nic víc ve vašem článku nevidím.

0 0
možnosti

Pludková

9. 1. 2008 10:40
Ať sousedovic koza scípne

Jsem přesvědčená, že z jedné vládnoucí strany KSČ, chválabohu jsou dvě: Havel jedna parta, Klaus druhá parta. Misto toho, aby tu jednu stranu, která vládla 40 let a na sobě všichni do jednoho vidíme, co z nás udělala, se v konfliktu mezi Havlovou partou a Klausovou partou tak vyčerpáme, že ta jedna strana KSČM v klídku nastoupí a bude po srandě. Váš článek je projevem lokajství. Škoda, že nemáte vlastní názor. Tolerance a schopnost oponovat je Čechům vzdálená. Komunisti to z nás vymlátili.

0 0
možnosti

Jiří Machálka

9. 1. 2008 10:19
V.Klaus-spíše pavědec

Dobrý den.Mohu dosvědčit, že oslovení !pane profesore" vyžadoval.Na vlastní uši a oči jsem v televizi slyšel a viděl,jak po oslovenení "Pane poslanče", odpověděl:"Neříkejte mi pane poslanče".Jak Vám tedy máme říkat? "Pane profesore,např."Jsem porevoluční středoškolský učitel, proto mne tím více pobuřuje tato arogance a nabubřelost. Děkuji za odvahu a  seriozní příspěvek.

Ing.Jiří Machálka

0 0
možnosti
9

99,5

9. 1. 2008 11:21
Re: V.Klaus-spíše pavědec

Je-li pan Borovička skutečně intelektuálně poctivý, jak se zde prezentuje, bude vám oponovat, že předmětem jeho článku nebyla Klausova ješitnost, ale vědeckost a že mícháte jablka s hruškama. Jsem v napjatém očekávání.

0 0
možnosti

Glumik

9. 1. 2008 9:39
Dokonalissimus Genialissimus Arogantissimus Václav Klaus

je ostudou této země.

Stydím se za prezidenta ČR.

PS Pseudoprofesorissimus Rv

0 0
možnosti

jakobox

9. 1. 2008 13:57
Re: Dokonalissimus Genialissimus Arogantissimus Václav Klaus

Tak ta, za monitorem se to prská jedna báseň :)

0 0
možnosti
JK

kubas_carreras

9. 1. 2008 8:56
.

Dneska se nehádáme?

0 0
možnosti

Jan Borovička

9. 1. 2008 10:08
Re: .

Slovy pěšáka Balouna: "Kdyby tak tomu trápení už byl konec..." :-)

0 0
možnosti

Jakub

8. 1. 2008 22:50
Nedocetl jsem

Nechci tady Klause nejak zvlast obhajovat, Vas prispevek jsem si chtel se zajmem precist, ale pro jeho plytkost jsem se ke konci nedostal. Vase akademicke zamereni je patrne pricinou, proc Vam ekonomicka Veda, ktera je prevazne zalozena na premysleni - tedy ne zkoumani neceho pod mikroskopem - nepripada jako veda skutecna. Jako nekdo kdo ji vystudoval jsem presvedcen o opaku. Prestal jsem cist zhruba v mistech, kde tvrdite, ze V.Klaus neprednasi a nevede diplomove prace... v tom se pletete, na VSE pravidelne prednasi a pokud vim, vybranym jedincum i prace vede. Sam jsem ho tam mnohokrat potkal... Takze, kdyz nekoho obvinujete ze lzi, zkuste se drzet overenych faktu... jste preci "vedec", ne?

0 0
možnosti
NB

mephitis

9. 1. 2008 9:43
Re: Nedocetl jsem

Samozrejme, ze ekonomie neni veda. Smyslem vedy je hledat pravdu, to vsak ekonomie necini. Ona se nezabyva a nesnazi se popsat to, co je, ale zabyva se tim, co by melo byt. Tim padem je to spis ideologie. Myslim ze NC za ekonomii je solidni podraz na strycka Nobela a ze tam tato kategorie nemela byt nikdy zarazena, stejne jako NC miru. Dale ukazujete svou povrchnost, kdyz jste na zaklade nekolika nesouhlasnych myslenek odstrelil cely clanek, aniz byste se dostal k jeho podstate. Ovsem co by clovek mohl cekat od cloveka s ekonomickym vzdelanim - logicke a jasne mysleni sotva :-P

0 0
možnosti

Tom

8. 1. 2008 20:52
Klausova přihláška do KSČ

http://profesor-klaus.osoba.cz/image/5282466

0 0
možnosti
D

tektherm

8. 1. 2008 20:01
Moc dobře ví,kde je pravda

Náš pan prezident moc dobře ví,kde je pravda.Protože jeho věhlas končí hranicí ČR,udělá cokoliv,aby se tato hranice smazala.Nejlépe úplně.Je mi až trapně,když za každou cenu prosazuje svoji neomylnou a arogantní osobu.Více pokory by mu určitě neuškodilo.Spíše naopak.

0 0
možnosti

Barush

8. 1. 2008 18:54
tak tak

Naprosto souhlasím, jen s tou úrovní těch publikací jste to trochu přehnal. R^

0 0
možnosti

Mr_GoGo

8. 1. 2008 17:55
Jeste dodatek

k odmitnuti diskuze s p. Svejnarem ,od V.Klause. Argumentace, ze volba prezidenta neni verejna a tudiz nemam jako volic narok slyset pro a proti, v prime diskuzi dvou kandidatu, je mirne reseno zvlastni. Navic v kontextu 90. let, kdy se choval stejne jako premier a stravil pomerne dost casu bezplodnymi diskuzemi s p.Zemanem, na ktere dodnes oba vzpominaji s nostalgii ... Pro me je to srab, i kdyz z politickeho hlediska a z opravneneho strachu o ohrozeni jeho ega ho chapu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.