Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Aaron71

19. 1. 2009 9:48
Je to trochu jinak

Člověk se podílí na tom, co ukazujete na fotkách, zcela evidentně. V poměru k celkovému životnímu prostoru člověka na planetě Zemi a ve vztahu k externím vlivům - zejména Slunce, ale i Měsíce je dost, je to nepodstatné. A jsou tudíž nesmyslné tlaky na pokles ekonomické produkce za účelem ochrany klimatu a podobně. Podle Klause naopak ekonomická produkce může pozitivně životnímu prostoru pomoci. V tomhle smyslu to chápu já a podepisuji se pod to.

Ladislav Matuška

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

19. 1. 2009 9:53
Re: Je to trochu jinak

Konečně rozumný příspěvek! Nicméně já vůbec nehovořím o klimatu, takže je to trochu mimo mísu. A jsou ty věci  z hlediska prostoru, který máme, zanedbatelné? Domnívám se, že ne a později na blogu vysvětlím proč. S určitými dílčími názory VK lze souhlasit, např. s podporou jaderné energie.

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

19. 1. 2009 9:46
Vyspělá společnost

skutečně chrání své prostředí lépe - mimochodem i proto je vyspělá. Nicméně s tím já nepolemizuji :-) Takže je dobře, že kouřící komíny ze stovek zmizely, i když zásluha pana Klause to není :-)

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

19. 1. 2009 9:41
Víte Honzo,

Pokud jsem na stokoruně měli dymící továrný a jezdily parní lokomotivy tak jsme

se měli dobře:-P

Tím že klesly exhalace oxidů síry pročistil se vyduch,je méně mlh a máme globální oteplování:-(

0 0
možnosti
C

cestra

19. 1. 2009 9:31
Samozřejmě

větší blb a idiot jsi ty.

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.