Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Dezo-Conka

19. 5. 2009 9:36
Honzo,zklamal jste mne

:-(Doufal jsem,že jako mladý,nadějný vědec,budete pokračovat ve šlepějích Jana Kochanowského....... ten studoval

v Krakově,Králevci a Padově.... aby se nakonec stal vedoucím kanceláře /pol.sekretarzem-česky- sekretářkou ?:-Ppolského krále Zygmunta Augusta.Pevně jsem doufal,že i vy se jednou stanete vedoucím kanceláře.....našeho pana prezidenta.Ó jaké by to bylo štěstí vidět

v TV takovou sympatickou dvojici....:-(

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

19. 5. 2009 9:47
Re: Honzo,zklamal jste mne

vy mě fakt bavíte :-)

0 0
možnosti
Y

Ygrain

19. 5. 2009 9:30
souhlas s Hájkem

Já s panem Hájkem naprosto souhlasím, on se z opice rozhodně nevyvinul. Opice jsou sympatičtí a celkem inteligentní tvorové, s těmi on nic společného nemá ;-D

0 0
možnosti
VU

Gott Karel

19. 5. 2009 9:25
Vám vadí...

že má někdo jiný názor než vy? A proto ho urážíte? V tom případě se šám stavíte na úroveň náboženských fanatiků

0 0
možnosti
DK

Fonon

19. 5. 2009 9:26
Re: Vám vadí...

opici hájka přeci nelze urazit

0 0
možnosti
D

dr_NO_

19. 5. 2009 9:23
tragikomedie

je smesne ze taci lide mohou nekde vystupovat, pevne verim(nevim) ze se toto narovna, az tato generace soucasnych politiku proste vymre

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

19. 5. 2009 9:22
profesor Pačes

měl pravdu. Zabývat se Hájkem je ztráta času.

0 0
možnosti
JC

Jarcho

19. 5. 2009 9:13
Je to důležité?

Vy si pane Borovičko myslíte, že je důležité, co si o biologii myslí nějaký úředník státní správy?

Myslíte, že v dnešní době není nic důležitějšího?

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.