Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pinguone

5. 6. 2009 13:23
..

R^

0 0
možnosti
RJ

jirmisan

5. 6. 2009 13:03
karmička

R^

0 0
možnosti
TH

corvus frugilegus

5. 6. 2009 12:29
trefné

Velice výstižně napsáno. Přidávám karmu R^

Jo a mimochodem, neměl by se do motorovek na mazání řetězu používat eko rozložitelný olej? Ten Mogul na fotce to rozhodně není. No asi lesáci zrovna dolejvali do motoru. Přece by něčím takovým nemazali řetěz a necákali to do okolí. A v NP, CHKO a NPR by něco takového už vůbec neudělali... Že ne?

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

5. 6. 2009 14:10
Re: trefné

Já jsem se díval, co je to za olej (ta lahev byla v místě, kde ji mohl nechat jenom někdo z lesníků) - a je to do starších typů naftových motorů :-/

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

5. 6. 2009 11:45
Karma!

Přesně tak, když se i do přírody začnou míchat politici, je to k pláči.

0 0
možnosti
S

sadlomaslo

5. 6. 2009 11:32
Chlape - tak jsem si přečetl

to o "Autorovi " a je mi z toho divně....brousim sklo a strouhám dřevo, ale co to vlastně děláš Ty?;-D;-D;-D;-D?

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.