Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

haklos_acs

2. 4. 2010 16:19
to já jsem primitiv!!!!SPARTAN!!!

jsem rváč,ožrala,mám vyholenou hlavu,rozbíjím tramvaje,auta,nadávám lidem do č..áků,je mi všechno jedno-hlavně at někdo dostane přes držku!!! co je mi po vás,že jezdíte  zpráce? já do žádné nechodim,tak ste mi ukradený!!!

a ti samí lidé včera byli včera v průvodu v počtu 200kusů - divím se,že jste to všichni přežili!!!!!

0 0
možnosti
LM

GrAnToR

2. 4. 2010 16:24
Re: to já jsem primitiv!!!!SPARTAN!!!

;-DR^

0 0
možnosti
PJ

piskyn

2. 4. 2010 16:04
AUTOR

Autor ma zcela evidentne problem s jakymkoliv sportem, jeho kulturou a zejmena tou fotbalovou. to mu nemuze mit nikdo za zle. Kazdy jsme nejaky. Chapu jeho situaci z tramvaje, zrejme mel abstak a cesta domu se mu dlouho vlekla. Tim, ze tento clanek napsal je evidentni dukaz, ze to prezil a domu dorazil v poradku a jeste mel cas o tomto svem hruzostrasnem zazitku napsat.

Tim, ze je pan autor naprosto zaujat je vice nez jasne, a tak obsah clanku neni treba ani komentovat. Jen nevim, kam si clanek zaradit. Hodil by se spis do bulvaru a nebo jako sloupecek do nejakeho nezavisleho anarchistickeho casacku ci rocenky Greenpeace.

Panu autorovi bych jeste mohl doporucit odstehovat se nekam mimo hlavni mesto do lesu, bazin a mocalu, kde se mu toto jiste nestane a kde bude jiste velmi spokojen. Na zahradce muze pestovat omamne bylinky, do lesa si zajde na houbicky a v 21.stoleti muze mit i pripojeni na internet kdekoliv a tak by mohl i dal vesele pisalkovat za 1000czk/hod.

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

2. 4. 2010 16:11
Re: AUTOR

Autor zadny problem se sportem nema - ve svem prispevku o nem take vubec nepsal, asi jste cetl neco jineho... ;-D

0 0
možnosti
A

Albert.Pes

2. 4. 2010 16:00
1000 kč na hodinu?

Trochu uberte a já si Vás na podzim zaplatím a budete se mnou chodit na houby... :-)

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

2. 4. 2010 16:11
Re: 1000 kč na hodinu?

Já vám dám slevu ;-D

0 0
možnosti
MK

Spartanavzdy

2. 4. 2010 15:59
jedinej

kdo vždycky blokuje dopravu jsou policajti

0 0
možnosti
PJ

piskyn

2. 4. 2010 16:16
Re: jedinej

to mas naprostou pravdu. tohle ale nas pausalizatora nezajima. podle nej jsi stejne zakomplexovanej, bezohlednej primitiv se sklony k nasily, fasismu a rasismu, xenofob, kterej ma fotbal jen jako zaminku a dvaadvacet nagelovanejch metrosexualu v kopackach ho vubec nezajima.

to vis, moc fetu a bezedny mladicky anarchisticky idealy s nim mlatej jedna radost

0 0
možnosti
MS

Darien

2. 4. 2010 15:51
Sám jsem aktivní fanoušek Slavie

a to v hokeji, fotbal mne moc netankuje.  Chodím do Arény v dresu a šále, zařvu si tam a vybiju skupinový adrenalin v oslavách gólu nebo nadáváním na rozhodčí:) Ovšem velmi dobře chápu autora.  Neztotožňuji se s bandou hovad, kteří ve falešné solidaritě se svým oblíbeným klubem  omezují svobodu ostatních. Svoji vlastní osobní nicotnost a frustrace si projektují do skupinového primitivismu a imaginárních nepřátel, ideálně rivalského klubu.  Se sportem nemá jejich projev a řádění pranic společného.  Sport - fotbal či hokej je jen nástroj, záminka pro agresivitu a důvod, proč se pořádně ožrat a pak někomu rozbít hubu. 

0 0
možnosti
TH

spartas

2. 4. 2010 15:50
rasismus

Z Vašeho blogu čiší zášť vůči fotbalu jako celku.Pravidelně přispívám osobně i finančními prostředky na tzv choreo.Máte pravdu,že společné fandění i při průchodu městem,tak na stadionu mě opravdu naplňuje elektrizujícím pocitem,což asi nepochopíte.Nechápe to ani moje přítelkyně,stejně jako to,že jsem sto si obléci dres i doma u TV.

Pokřikování rasistických hesel já neschvaluji a ani jsem se v tomto duchu nijak nezmínil.Otázkou je co považujeme za rasismus.Už léta osobně vedu "akademický" spor se svými přáteli i jinými lidmi o projevu Jude Slávia.Přiznám se,ale že ho sám nepoužívám,protože se pro mnohé rasistickým stal.Ale rasistickým ho učinila zejména společnost..Ostatně tato společnost se vyžívá v (ne)řešení rasismu.Je to as i společensky vhodné.

Tím ovšem,že tu problém rasismu není,je ale je nešikovně interpretován i řešen

0 0
možnosti
JZL

Jouda ze Lhoty

2. 4. 2010 16:41
Re: rasismus

No, z příspěvku na mne čiší zášť vůči všem, kteří si na veřejnosti ulevují ze svých komplexů. Je jedno, jestli to jsou fanoušci politika, cikánů, anarchistů, muziky nebo fotbalu - prostě je má policie umravnit... je mi jasné, že se bojí a radši zastaví dopravu... Je podle mne úchylné se exhibovat a ještě se nechat od policie chránit. Tady to asi nevyřešíme...pláču dobře, avšak na špatném hrobě.

0 0
možnosti
C

cakekake

2. 4. 2010 15:49
Naprostej souhlas

Naprosto souhlasím, teď si ještě představte, že bydlím poměrně blízko od novýho vršovickýho stadionu a když se těch několik tisíc jedněch úchylů kouká na těch dvaadvacet druhejch úchylů, tak není v okruhu řekněme kilometr okolo stadionu naprosto žádný místo k parkování. Novej, údajně moderní stadion a byl zkolaudovanej bez patřičně dimenzovanýho (podzemního) parkoviště. Naštěstí nebydlím zase tak blízko, abych jejich skandovaný moudra musel poslouchat z vokna.

0 0
možnosti
PJ

piskyn

2. 4. 2010 16:27
Re: Naprostej souhlas

dobre Vam tak, jen si to bydleni v blizkosti Cirkusu Eden uzijte

0 0
možnosti
MD

daadyy

2. 4. 2010 15:49
četl jsem profil

A autor dělá něco s lysohlávkama..Bůhví kde byl a co viděl ;-D

0 0
možnosti
AA

ala.a

2. 4. 2010 15:43
kdyby tohle napsal třeba v Anglii nebo Německu,

tak se mu každý vysměje. Tam se totiž fotbal jako kultura a společenská událost bere :-)

0 0
možnosti
LM

GrAnToR

2. 4. 2010 15:49
Re: kdyby tohle napsal třeba v Anglii nebo Německu,

kultura je to i u nás - ale jenom pro pár osvícených ;-D

0 0
možnosti
J

jonatanka

2. 4. 2010 15:33
...

R^

0 0
možnosti