Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MBI

nebolševik

31. 3. 2011 11:09
víte pane Borovičko

jaké je to prima osvěžení (a návrat ke zbytkům optimizmu a nadšení), když mezi těmi úděsnými bláboly, které plní (nejen) náš tisk, rozhlas i televizi člověk zničehožnic najde odborně fundovaný zasvěcený článek? Vřelý dík!R^R^

0 0
možnosti
L-KN

Lobo - krotitel nanotermitů

31. 3. 2011 11:12
Re: víte pane Borovičko

Jo, někteří blogeři situaci celkem zachraňujíR^

0 0
možnosti
FM

František Matějka

31. 3. 2011 10:59
.

R^

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

31. 3. 2011 11:09
Re: .

Oooooooooo :-)

0 0
možnosti
VC

Beegate

31. 3. 2011 10:50
Perfektně vysvětleno

děkuji. To jsou přesně informace které měli už dávno přinést oficiální instituce, potažmo novináři. Na současné Japonské kalamitě mě ještě zaráží jedna věc. Teď se hovoří o úniku radiokativních látek do moře a neschopnosti nalézt místo a zdroj tohoto úniku. Měl jsem za to že nic se nedá vystopovat lépe než právě radiokativní zářiče. Vždyť přece pomocí přístrojů detekujících intenzitu a koncentraci záření se musí přesně dojít k místu úniku !? Nebo se mýlím?

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

31. 3. 2011 11:02
Re: Perfektně vysvětleno

Myslím, že podobně zaměřený text by se leckde objevit mohl... no ale silně pochybuji, že mě někdo osloví ;-D To, co píšete, zní logicky, ale já nejsem se situací dost seznámen, abych se pustil do spekulací (oni nejsou blbí, takže to asi problém vážně je). Ale v této souvislosti mě napadá, že je asi něco jiného stopovat radioaktivitu v čistém prostředí s přirozeným pozadím a něco jiného v prostředí už tak dost zamořeném...

0 0
možnosti
RR

machinist.

31. 3. 2011 10:05
krásně napsaný blog

R^

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

31. 3. 2011 9:27
Laik

co je teda lepší? Být přímo u jaderného výbuchu  a nebo být přímo u vzniku radioaktivního mraku (vzniklého havárií JE). ;-) 

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.