Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

josefm

24. 5. 2011 12:36
Honzo,

těch zátěží je mnohem více. Měl jsem tu čest chvíli pracovat (těsně po revoluci) na MAPE v Mydlovarech. Procházeli jsme již uzavřené provozy s Geigerem a nepřej si vědět, kolik ukazoval...

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

24. 5. 2011 12:45
Re: Honzo,

Jojo, Mydlovary jsou známá věc... :-/ Tam jsem nikdy nebyl.

0 0
možnosti
AA

Saša

24. 5. 2011 12:29
Hezké.

Pěkný článek, pěkné fotky.

0 0
možnosti
KB

Kocour Bobule

24. 5. 2011 12:21
:o)

Velmi pěkný článek, musím se přidat k pochvale za poučné dílko :o)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

24. 5. 2011 12:19
jako baňák z VŠB Ostrava dávám karmu

;-)R^

dodatek....úroveň dolů v ČR patří k opravdu k těm velmi vyspělým. Už za komára, to byla jedna z mála kvalifikací, kterou uznávali prakticky všude na světě. Já s ní chtěl do JARu, ale komunismus a právo černého afrického lidu těsně před státnicemi mě zastavilo před kapitalistickým zvlčeným a imperialistickými choutkami zotročovat naše africké bratry.

;-DR^

0 0
možnosti
HH

xBaHnO

24. 5. 2011 12:11
[R^][R^] super, jen zavidim...

0 0
možnosti
E

ephemeroptera

24. 5. 2011 10:41
Díky za poučný článek

0 0
možnosti
L-KN

Lobo - krotitel nanotermitů

24. 5. 2011 9:34
Zajímavý článek

R^

0 0
možnosti
PA

agu

24. 5. 2011 9:29
vyborne

to jsou ty chvile kdy si zucastneni zacinaji vazit lidske prace. byl jsem zatim jen v uhelnem dole. na dole tusim doubrava. cca 1km pod zemi. a nestacil jsem se divit. soudruzi delali dobre ze farali obcas s horniky do dolu. i kdyz jen do ukazkoveho. umeli si alespon trosku predstavit co to obnasi mit v zime teplo. to dnesnim politikum chybi. i kdyz meli soudruzi zase jine slabiny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.