Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lomihnát.

4. 8. 2011 8:55
Budoucnost Ameriky je ohrožena,

pokud na jejích univerzitách působí člověk, který je schopen zplodit tak demagogický a placatý blábol ...

Přitom začátek byl tak slibný ..

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

4. 8. 2011 19:07
Re: Budoucnost Ameriky je ohrožena,

Naštěstí už je pryč doba, kdy lomihnáti rozhodovali o tom, kdo, kdy, kde a co smí říkat... X

3 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

3. 8. 2011 19:04
A co je smysl článku?

Abyste se všem pochlubil, že jste na ALjašce?

0 0
možnosti
MV

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

3. 8. 2011 19:07
Re: A co je smysl článku?

Komu není shůry dáno ......... :-P

3 0
možnosti
MV

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

3. 8. 2011 18:57
:o)

R^

1 0
možnosti
C

Camino.

3. 8. 2011 18:21
A mate ji:-)))

Omlouvam se, rano v 7 jsem si precetla asi 1/3 Vaseho blogu a nemajic kavu a sprchu jsem sem jen tak "vletla". Vas blog se mi libi!!!!z profilu jsem zjistila, ze jste mykolog, na Vancouver Island je skvela spolecnost vedena krajanem,

podivejte se na link a kdo je serve master:-)  

South Vancouver Island Mycological Society - main pagewww.svims.ca/

1 0
možnosti
JM

pepino108

3. 8. 2011 17:36
Expertů

tady máme opravdu dost. Člověkem vytvořený monokulturní les nazvou národním parkem, vytvoří tím podmínky pro jakého si brouka a pak ty uměle vytvořené podmínky jdou bránit vlastním tělem. A co ti přiblblí Američani, pane Borovičko, taky ty holiny nejdříve vysadili sami, taky jo? Aha, tak to je potom naprosto stejné. Víte a ten Klaus, no taky mi nesedí, ale co tak zahlédnu, tak se více vyjadřoval k chování aktérů, nezahajoval žádnou odbornou debatu na téma našeho brouka. A v té Americe, tam na té vaší Aljašce, taky tam ty brouky mají, určitě tam musí být, když tam mají ty holiny, nebo snad ne, on by tam parchant asi nepřežil. Víte, já bych tam vykácel všecny napadené smrky a udělal smíšený les, za pár desítek let by tam bezvadný a bezproblémový národní park. Taky uměle vytvořený, ale co, takový už tam přece je, přeptejte se Schwarzenbergů. Zdravím vás.

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

3. 8. 2011 18:24
Re: Expertů

Vy chcete v rašelinné smrčině vysázet smíšený les a udělal tam bezvadný a bezproblémový národní park? ;-D Jako z učebnic světlých zítřků pětiletky. Můžete mi prozradit, kolik vám je let? Já jestli to do vás zasadili komunisti, anebo jestli takovéhle myšlení kvete i dnes samo od sebe. Předem díky!

4 0
možnosti
D

dampfer

3. 8. 2011 17:08
Samozřejmě

o presidenta si ústa neotírejte, raději vysvětlete, proč lýkožrouti milují jen české smrkové lýko a na rakouské kašlou?

1 0
možnosti
JS

Jana Svobodová

3. 8. 2011 21:23
Re: Samozřejmě

a kdo vám tuhle lež nakukal? lýkožrout papá na obou stranách, rozdíl mezi rakouskou a českou stranou je jen v tom, že na rakouské straně mají rezervaci, kdežto u nás se tomu tak jen říká a vesele se kácí...

2 0
možnosti
SL

samlos

3. 8. 2011 16:27
Zelený deníčku,

už teď mne mrzí, že jsem se do iDNESu slovně vyblinkal.  Teď si každý myslí, že jsem blbýsek, ale ono to tak není, já jsem ve skutečnosti odborník na ekologii, bohužel jen  jsme ještě v Duze neprobírali souvztažnosti a zapomněl jsem na rozměr, jako parametr. Už jim nic neřeknu.

0 0
možnosti
NW

NobodyWasHere

3. 8. 2011 16:26
Aljaška je překrásná,

a minimálně jeden expert na všechno už tam je - Vy

0 0
možnosti
C

Camino.

3. 8. 2011 16:57
Re: Aljaška je překrásná,

tech 55 mili na hodinu nevymysleli tamni levicaci, je to tak uz leta vsude ve Statech i v Kanade;-)

0 0
možnosti
F

flavy

3. 8. 2011 15:33
Opravdu je Šumava jako Aljaška, že je srovnáváte?

Ve Wiky jsem se dočetl, že Aljaška má rozlohu 1 717 854 km2, je oddělena od okolní pevniny oceánem, pokrývá jí 600 000 km2 (to je cca 8x vetší rozloha než ČR) smrkových a jedlových lesů (přirozených, nikoliv uměle vysazených) a žije v ní 626 932 obyvatel….

No Vy jste tady odborník, ale já jen, že ten „plácek“ Šumava uprostřed přelidněné a průmyslové Evropy mi ve srovnání s Aljaškou, přijde jako Sněžka ve srovnání s Mount Everest.  Na Sněžce je taky lepší lavinu odstřelit, než napáchá lidské a materiální škody, zatímco na Mount Everest k tomu není žádný důvod. Tam ať si laviny padají neřízeně (přirozeně, jak si příroda přeje)…

Argumentují všichni vědci z odborné veřejnosti stejně jako Vy tím, že dají na roveň Aljašku a Šumavu s poukázáním na fakt, že na Aljašce nikdo mrtvé stromy nekácí?

0 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

3. 8. 2011 19:00
Re: Opravdu je Šumava jako Aljaška, že je srovnáváte?

"je oddělena od okolní pevniny oceánem"???? To jako že je to ostrov?

0 0
možnosti
V

veskawesi

3. 8. 2011 15:25
USA

bajecna zeme, tak stejna a pritom tak jina:)

ale s temi lesy, himl, tomu rikam michani ruzneho ovocoe dohromady

Esli to nebude tim, ze na TAMTY lesy ruka cloveka dosud nesahla nikdy, kdezto tady jsme si sumavu pekne vysazeli sami.

a propo, i pres preci vzdy tak tragicke zasahy lidi do prirody v nasi zemi se nebyvale dari stromum na severu, kdezto na uzemi v peci zelenych expertu na samoobnovu prirody  na jihu na sumave se les ztraci pred ocima

srovnavat aljasku se zahradkou v evrope je opravud kumst

0 0
možnosti
C

chmod_5777

6. 8. 2011 10:40
Re: USA

nejsou ty "stromy na severu" ty jehlicnaty monokultury, ktery jeste pred 20 letama chcipaly kvuli kyselym destum?

ano, dari se jim a v jejich lese uz nicemu jinemu

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.