Sobota 8. října 2022, svátek má Věra
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 8. října 2022 Věra

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Borovička

Jak poznáte, že jste V.K.?

Když na diskuzní seminář svého NGO, zvaného příznačným názvem CEP, pozvete k debatě o kůrovci jako panelisty svého bývalého mluvčího Chalupu, svého muže na špinavou práci a krále Šumavy Stráského, bijce ekologů a novináře Brezinu a jednoho sympatizujícího lesníka z ČZÚ. Všichni do jednoho jsou přitom vaši skalní fanoušci vyznávající ten správný názor (tedy váš). Z diskuzního semináře tímto de facto učiníte svou veřejnou honírnu a ještě máte tu drzost toto laciné porno streamovat živě na iDnesu. (www.hradniparticka.cz) Přesné ;-DR^

+2/0
18.10.2011 13:52

jeliman

Ať si pan narcis vševědoucí Klaus říká co chce, pokud to

nebude říkat jako prezident této země. Se svými hradními kumpány a vlezdoprdelníky ať si pořádá "vědecké semínáře" třeba o nesmrtelnosti blechy. Mě vadí především to, že jako prezident dělá ostudu nám všem a že směšuje prezidentské povinnosti s veřejnou prezentací svých osobních názorů na věci, kterým nerozumí. Možná by bylo lepší naučit se protokol a počkat, až mu někdo podpisové pero daruje, než že si ho strčí do kapsy sám...

0/0
18.10.2011 8:08

pavel.61.

Re: Ať si pan narcis vševědoucí Klaus říká co chce, pokud to

mně udělal ostudu akorát tím perem. Za ostatní si ho spíš vážím. Čemu nerozumí a mluví do toho? Snad ekonomii? Oni snad "ekologové" ekonomii rozumí lépe? Už jste viděl účet za elektriku? A víte že to navýšení je kvůli ochlazování Slunce? Imaginární hrozbu platíme realnými penězi a Vy se stydíte za Klause, kterému se to nezdá a nebojí se to říct nahlas?

0/0
18.10.2011 13:27

sir Humprey XXXVIII

Borovička o Klausovi, to je jak pedofil o mateřský školce

0/0
17.10.2011 3:46

Jan Borovička

Re: Borovička o Klausovi, to je jak pedofil o mateřský školce

Borovička o Klausovi? To je jako heterosexuál o homosexuálovi ;-)

0/0
18.10.2011 10:34

pavel.61.

Pane borovičko. V dalšch článcích z greenpeace

nemužu najít náznak principu, kterým vysvětlují svůj boj proti GMO (tedy míchání genů), než jsem popslal níže. Mohl by jste napsat svůj názor, coby vědec z "druhého tábora"? Mně je ze zkušenosti nepředstavitelné, že by se mohla snadno v přírodě genetická informace křížit.To by neexistovaly blízké druhy, krávy by byly zelené a po pozření hovězího by mi mohlo vyrůst vemeno. Mělo by to pro mě větší hodnotu, než kritika od spřátelených "antiekologů". Jsem technik neposkvrněný biologií tak se tak hloupě ptám a očekávám odpověd na této, nejnižší úrovni. Jde mi především o Zlatou rýži. Milon zbytčně mrtvých a 500tis zbytečně osleplých dětí ročně mi přijde až moc velká cena za kampaň grínpic.Proto je považuju za zločince.  Klíčová slova jsou Zlatá rýže, brambory Amflora, Bt kukuřice. Rad si přeštu Váš názor na GMO.

0/0
16.10.2011 12:10

pavel.61.

Re: Pane borovičko. V dalšch článcích z greenpeace

Byl by to hezký blok třeba doplněný o Váš názor na škodlivý" princip předběžné opatrnosti". (kupodivu ač po biopotravinách zemřelo několik lidí a stovky jich mají doživotní zdravotní problémy, tento "chytrý" princip se neuplatnuje)

PS Pochopím, když nic nenapíšete. máte kariéru před sebou a bylo by škoda aby jste přišel o práci tak jako řada jiných vědců a odbornílů, kteří se nenechali těmito "ekology" zastrašit.

0/0
16.10.2011 12:13

SID09

Re: Pane borovičko. V dalšch článcích z greenpeace

Nejsem Borovička, ani věhlasný giologický výzkumník, ale pokud si pamatuji, tak už na základní škole nás učili, že výběr a křížení vhodného genofondu se záměrně provádí už rozhodně víc než 2 tisíce let. Určité druhy rostlin či hospodářských zvířat jsou k tomu záměrnému křížení vhodnější a proto máme krávy s vysokou dojivostí, prasata s vysokými přírůstky masa, vysoce úrodnou pšenici, jabka, která svou sladkostí, chutí.......... mnohem předčí původní formy.....

Přírodnímu výběru bylo člověkem pouze poněkud poženo. !!

0/0
16.10.2011 13:53

pavel.61.

Re: Pane borovičko. V dalšch článcích z greenpeace

Příroda si "vypěstovala" co chtěla a  s vlastnostmi co chtěla. My potřebuje,m trošku jiné tak je velmi lákavé pěstovat a chovat přesně co potřebujeme a šetřit tak životní prostředí. Jakýsi komik přišel na to, že Příroda si usmyslela vyprodukovat plasty.Podařilo se ale nejdříve si vymutovala člověka.

0/0
16.10.2011 22:34

Jan Borovička

Re: Pane borovičko. V dalšch článcích z greenpeace

Já netuším, o co Vám přesně jde - na GMO žádný specifický názor nemám, v rámci výzkumu moje skupina dokonce klonování používá! Co se týče GMO jakožto potravin, nevím, proč bych se domníval, že je to něco nebezpečného, spíš bych se obával zneužití této technologie pro nějaké nekalé účely - jako se to stalo u jádra... :-/

0/0
18.10.2011 12:03

pavel.61.

Re: Pane borovičko. V dalšch článcích z greenpeace

Zdravím. Mně jako všežravce "průmyslového" zemědělství děsí Grínpic svou kampaní proti GMO. Tak se ptám jak mě může GMO pozměnit, protože jim nevěřim. A ptám se Vás jako odborníka z "druhého" tábora, schopného kritického uvažování. O Šumavě také píšete a lesnictví není uplně Váš obor. Proto můžete mít nadhled.A proto je to pro mě cenné. Jestli se "ekologové" mýlí v názoru na GMO, a jestli se mýlí v technických oborech (to Vám zase můžu vysvětlit já, pokud Vás něco zajímá) pak by bylo zajímavé mrknout se kde se nemýlí.

0/0
18.10.2011 12:42

Jan Borovička

Re: Pane borovičko. V dalšch článcích z greenpeace

Víte, co je problém? Je tady velké množství různých "ekologických" sdružení s různými zájmy a ideologiemi. Pokud někdo nechce jadernou energetiku, nesouhlasím s ním, ale jeho právo je se proti ní vymezovat. S takovými lidmi je třeba diskutovat. Co se týče Greenpeace, já je nesleduji, kampaň proti GMO bych hodnotil velmi podezřívavě. Jenže pak je tu skupina lidí, kteří nejsou "aktivisté", ale v případě Šumavy jsou s aktivisty prakticky na jedné lodi. Najdete je ve stínové vědecké radě NP Šumava a z počtu jejich titulů (a mnozí jsou lesníci či se lesnictvím zabývají mezioborově, např. geolog Pavel Hruška, který je předsedou) - to jsou také "nebezpeční ekobolševici a teroristé" atd. atd.? Proč se jejich argumentů CEP tak bojí?

0/0
18.10.2011 13:47

Jan Borovička

Re: Pane borovičko. V dalšch článcích z greenpeace

No a pak je tu další pohled na spor a ten se mi líbí nejvíc:

ideologické pozadí a boj o "svobodu". Osobně se cítím lidmi kolem Klause

ohrožen na svých svobodách, mezi které patří i moje právo na to, aby ne na celé ploše naší země byl beton, asfalt nebo golfové hřiště. Klaus umí velmi dobře řvát, když se někdo dotkne jeho zájmů a zájmů jeho kamarádů. Lidé ale mají různé zájmy a to ten pán jaksi není ochoten uznat :-/

0/0
18.10.2011 13:48

pavel.61.

Re: Pane borovičko. V dalšch článcích z greenpeace

Tedy se není Zlaté rýže, bt kukuřice, amflory ...superplevelů, znehodnocení antibiotik... proč obávat? Široká veřejnost vyděšená kampaní grínpic má ale jiný názor. Je snad padlá na hlavu? Proč skuteční vědci nemají sílu to zlomit? To vyhazujeme obrovské prostředky do luftu jen kvuli jakýmsi pomateným ekoteroristům? A nechtěl by jste 1/1000 z této škody na svůj výzkum? Vystačilo by Vám to na doživotí.

0/0
18.10.2011 13:42

Miflonides

NECÍTÍ, SE SOUDITTM ALE VÍM

0/0
15.10.2011 13:10

837

Zelenobolševičtí megaextremisti

ti tak mohou na někoho plivat že byl v KSČ, bohužel se ukazuje že komunisti byli proti těmhle ultraextremním zelenobolševikům vcelku demokratičtí a konzervativní lidé, ti rozhodně takovéhle hrůzy jak zlikvidovat energetickou soustavu státu  a tím i  celou ekonomiku, jak zlikvidovat obrannou schopnost státu, jak zlikvidovat celou přírodu na Šumavě,  jak dělat sexuální pokusy na dětech s výchovou k homosexualismu a promiskuitě nevymýšleli. Ani  v nich kupodivu nebyla taková  hrůzná a fanatická nenávist k USA a ke všemu americkému.

Jestli tady je nějaký extremismus který nás dneska životně  ohrožuje tak jen a jen ten ultraextremismus té zelené uřvané klaky, která jednou řve a kvičí kvůli radaru, podruhé proti ničení kůrovce, potřetí kvůli svému ideologickému projektu sex do škol od první do poslední třídy,  anebo fanaticky 8 měsíců povykuje a lynčuje naprosto normálního a slušného Bátoru.

0/0
15.10.2011 11:11

Franta Zelený Brabec

Re: Zelenobolševičtí megaextremisti

Já chápu, kde se všechna ta zloba vůči Zeleným bere. Klaus a podobní si po listopadu zvykli na tučná léta, která byla nejprve živena z rozkrádání státního majetku, pak z investic připlynuvších z ciziny a nakonec extrémním zadlužováním. Nemusím zdůrazňovat, že na spotřebu těchto tzv. liberálů se vždycky skládali obyčejní lidé, co produkují opravdovou hodnotu a neživí je machrování v drahých oblecích a pózování s tenisovou raketou. Teď to letadlo doletělo, prameny bezmezného konzumu vyschly a hladovějící liberální obžerci se zlobí na ty, kteří nejsou na konzumu závislí - tj. zelení asketové, kteří prosazují trvale udržitelný růst a maximální šetření všemi představitenými hodnotami. Strádající je třeba politovat, takže: Klidně si zanadávejte na Zelené - a pak třeba zkuste také žít skromněji;-D

0/0
15.10.2011 17:01

837

Re: Zelenobolševičtí megaextremisti

Taky bych to rád zkusil jako ten Váš duší zelený soudruh Václav Havel, žranice pro 500 lidí, stále nová obrovská auta, obrovské  nemovitosti, letenky do USA atd. a ostatním vykládat že nejsou potřebné paneláky, automobilky, průmyslové zóny a obchodní centra.

Zkrátka na takový "zelený" život je potřeba zdědit po předcích cca 500 MEGA a tohle za pár let rozfofrovat.

0/0
15.10.2011 17:18

pavel.61.

Re: Zelenobolševičtí megaextremisti

co myslite tím "trvale udržitelným růstem"?

0/0
16.10.2011 12:27

pavel.61.

Re: Zelenobolševičtí megaextremisti

komunisti měli jiné "mušky". To že vybudovali slušnou energetickou soustavu, odolávající současným zeleným experimentům , jim nezabránilo zlikvidovat hospodářství, meloucí na dluh. Nebezpečí "zelených" ideologíí je přesně v tom samém sociálním inženýrství vycházejícího z levicových ideologií. Stačí si vzpomenout , "kdy se to pokazilo". Dobře organizoané, KGB placené, "Mírové hnutí" po pádu Fe opony zaplevelilo "ekologické" organizace. Proto mají dnes "ekologové" globální problémy (globalizace, energetika, oteplování, zbrojení (americké)....) a nezajímá je např ovzduší na vesnicích , kde lidé díky "zeleným" experimentům nemají na elektriku a topí "Bursíkovýma briketama" (krabice od mleka napěchovaná plasty a jinými hořlavým odpadky)

0/0
16.10.2011 12:25

SID09

Taky jsem měl k dispozici různé vědecké výsledky

Víte čemu jsem dal nakonec přednost ? Tomu co se v praxi jednoznačně osvědčilo, jako ekonomické a spolehlivé.

Bohužel nejrůznější EKO, BIO,........  -  náhražky, jsou často jen nekvalitními náhražkami, bez valných výsledků.

Pokud se můžete prezentovat rychlým, levným, účinným řešením s praktickým výsledkem - sem s ním - každý jej rád bude aplikovat. Jinak jenom tady zbytečně mlátíte prázdnou slámu. :-P!!

0/0
15.10.2011 9:50

echo.3.

Libil se vam clanek? Kliknete...

Tak ja mu tu karmu kliknul.

:o)

I s onou sektou ma Borovicka pravdu.

0/0
13.10.2011 19:51

Glock Mark XIX

A co chcete? Aby byli tolerantní a otevření jiným názorům?

Proč by to měli dělat? Pořádají Greenpeace, Děti Země, hnutí Duha nebo další nonprofits otevřené semináře, na kterých nechají mluvit lidi z Czech Coal nebo z ČEZu aniž by je tam měli jako "exoty"??? Vyslechnou je a diskutují? Já doteď viděl jen rozhorlený křik a opovržení. Uvědomte si, že:

1/ máme svobodu projevu - každý může blábolit co chce, pokud nenarušuje práva druhých,

2/ objektivitu můžete požadovat leda po soudcích při soudním líčení,

3/ o Vaší osobní objektivitě se dá pochybovat - na arbitra se nehodíte,

4/ nevažte lehkomyslně druhé, abyste sám nebyl zvážen ... a shledán lehkým.

0/0
13.10.2011 15:10

Jan Borovička

Re: A co chcete? Aby byli tolerantní a otevření jiným názorům?

Vyjmenováváte "ekologická" sdružení - ta mi jsou ale ukradená. Nikomu neříkám, že si nesmí pořádat semináře a blábolit na nich, co se mu zlíbí. těžko to ale může prohlašovat za "zdravý rozum". když jsem hovořil o jiném pohledu na věc, měl jsem na mysli např. stanovisko Stínové vědecké rady  NP Šumava, která je plná vědců, kteří mají také argumenty - ovšem Klaus a spol. je nepotřebují slyšet. Aby ne, to by si museli vyndat hlavu ze zadku... :-/

+2/0
13.10.2011 23:17

echo.3.

Re: A co chcete? Aby byli tolerantní a otevření jiným názorům?

:o)

0/0
14.10.2011 17:28

Petr z Bologni II.

...

;-D Chaaa, chaa - Vy a vedecky pristup ...nejlepsi vtip za poslednich deset mesicu ha, ha, ha. ;-D Ja to rikam porad, ty lysohlavky se proste casem musi projevit...;-D

0/0
13.10.2011 14:23

Světlonoš_v01

Re: ...

co mas proti lysohlavkam, ty nanotechnologu? A zkus mi popsat v cem spociva vedecky princip. Oba jsme vedci, tak bychom se snad meli dohodnout. Pak se muzem pobavit o vedecke urovni diskuzi v sektach jako je CEP

0/0
13.10.2011 15:59

echo.3.

Re: ...

:o))

0/0
13.10.2011 19:56

SYETEY-KOTZOUR

pokud jde o kůrovce a smrky

mám to jak v Mrazíku.....taky nevím, jestli "sežrat" nebo "nesežrat".....ale iracionalita obou skupin je tristní. Věcná diskuse v politickém tématu ale asi nemá šanci.....to prostě nedopustí, mohlo by se to nedej pánbu ujmout i v jiných tématech.....a přece jen, hypotéka politiků většinou nejni na rok;-)

+1/0
13.10.2011 12:18

Jan Borovička

Re: pokud jde o kůrovce a smrky

Iracionalita obou skupin - tak nějak to bude... Ovšem ve středu číhá smrt, jak praví Hájek : ))

0/0
13.10.2011 23:19

Světlonoš_v01

taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

mam Ph.D. z exaktni vedy a ekonomii povazuju za pavedu a Klaus neni ani dobry ekonom. Je to sektarsky demagog s narcistickou poruchou osobnosti. Brezina je dle meho fanaticky blbec na urovni Kremlika, jak ukazuji i jeho ubohe kecy o lysohlavkach

+4/0
13.10.2011 11:27

pavel.61.

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

tak trošku mrtvé ekonomiky. Jsou dvě baterky uplně stejných vlastností. Jedna je za 10Kč a druhá za 40Kč. O té za 40Kč se říká, že je "ekologická" at už to znamená cokoliv. Budete siu kupovat tu za 10 nebo tu za 40? A vědelby jste co stema 30ti Kč rozdílu udělat lépe než demagog v Bruselu? Ano nebo ne? A to i kdybyste je chtěl použít na "ekologii". A vidíte. Vy i já si musím , musím, kupovat tu za 40Kč. Mě to vadí a Vy nadáváte Klausovi.

0/0
13.10.2011 11:34

Světlonoš_v01

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

no to je sice hezke, ale souvislost s kurovcem mi unika. Vic nez regulace z Bruselu mi vadi rozklad ceskeho statu zpusobeny ceskymi politiky - propojeni politiky s polostatnimi firmami typu CEZ, rozkradani atd. Jen Klausova vlada nas stala stovky miliard (bankovni socialismus a sanace bank, Konsolidacni agentura, privatizace atd)

0/0
13.10.2011 11:47

pavel.61.

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

souvislost s kůrovcem je ta, že se dohadují skupina používajhící rozum a skupina používající víru. Jak souvisí rozklad státu s kurovcem?

0/0
13.10.2011 11:50

Světlonoš_v01

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

Samotne nalepkovani sebe sama jako skupinu "pouzivajici rozum" a ty druhe jako "skupinu pouzivajici viru" je dle meho do nebe volajici demagogicka arogance

+1/0
13.10.2011 13:34

Světlonoš_v01

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

je to podobne jako nalepky "eurorealiste" a "euronaiviste" atd. Proste primitivni nadavky skryte za podprahove urazliva slova, specialita naseho pana prezidenta

+1/0
13.10.2011 13:37

pavel.61.

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

každá nálepka je zjednodušení. Váš 1. příspěvek je co? Nahodte téma k diskusi. Nebo , vysvětlite, proč si myslíte že je ekonomie pavěda.Jinak jenom nadáváte. Přečetl jsme si Klausovu Planetu a přijde mi logická . Některým kamarádům ideologická tak jsem to skouknul a uznávám, že některé myšlenky jsou příliš kategorické ale fakticky správné.

0/0
13.10.2011 14:08

Světlonoš_v01

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

problem je v tom, ze v te diskuzi je prilis moc emoci. A ty emoce vyvolavaji prave takove nalepky jako "privazovaci ke stromum". Vetsina problemu v socialnich vedach ma mnoho facet a je slozita, casto existuji ruzne duvody pro a proti a neda se to redukovat na par ideologickych schemat.

Proc je ekonomie paveda? Protoze je prilis promichana s politikou a ideologii, bojem o moc, demagogii. Takovy je alespon medialni obraz ekonomie. Jisteze existuji i serioznejsi oblasti ekonomie jako teorie her pouzita na spolecenske situace, empiricky vyzkum, matematicke predpovidani chovani trhu atd. Hlavni problem ekonomie je v tom, ze na ni nelze plne pouzit vedecka metoda. Pokud jsou v medicine 2 leky a chceme zjistit, ktrery funguje a ktery ne, tak se to otestuje na vzorku tisice pacientu a pak statisticky vyhodnoti. Pokud mame 2 ekonomicke skoly, ktere obe maji svuj lek na krizi, tak z pochopitelnych duvodu nelze rozhodnout, ktera ma pravdu a ktera na. Pak se zacnou hadat, vlezou do toho emoce at

0/0
13.10.2011 15:56

pavel.61.

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

Emoce mám jen když se přu s komoušema. Nejsem ekonom a tedy nemohu říci než své dojmy. Předpokládám, že nemáte na mysli "politickou ekonomii". Pak už jde jen o názorové proudy. Jedni milují trh druzí zásahy státu.Ale metodologie je jistě vědecká. Např dokáže spočítat nevyužité příležitosti. (např. co by jste mohl všechno získat investováním těch 30Kč rozdílu z příkladu).Nebo snadno zbourat Sternovu zprávu po první stránce, kde sir nastavil diskontní sazbu nula, aby mu to vyšlo. (tzn za 10Kč si koupíte stejně housek jako dnes tak před 50ti a 100lety)

0/0
14.10.2011 19:45

pavel.61.

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

A nebo jinak. Budeme rozhodovat o 1milKč. na vědu, ekologii a pomoc. Já dám 30% na výzkum Alzheimera, 30% na jaderný výzkum a 30% na sítě proti malarii. Zachráním teoreticky život 1000lidí. Vy veden předběžnou opatrností Dáte 30% na podporu solární energie, 70%na uhlíkové povolenky. Teoreticky zachráníte 0,000001 životů. (tedy asi 1000 teoreticky lidí necháte umřít.) Fligna je v tom že zdroje jsou omezené a vyhazovat je do "luftu" je zločin

0/0
14.10.2011 19:51

Jan Borovička

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

Klausovu planetu jsem četl několikrát ;-)

0/0
13.10.2011 23:20

hk136

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

Ja si z ni dokonce zajimave pasaze vystrihuju na nastenku na pak o nich na koleji debatujeme...

0/0
14.10.2011 13:00

pavel.61.

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

Co jse si z toho odnes? Já když čtu něco z "druhého břehu" tak dost trpím. A Vy to přečtete několikrát. Jste masochista?

0/0
14.10.2011 19:42

hk136

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

Sorry, ze se do toho motam, ale pan Svetlonos (v prvnim prispevku) vyjadril svuj nazor (nemuze citit nejake lidi, vyjadruje nazor na pana Brezinu, implicitne asi i na pana Kremlika, take na ekonomii a pana prezidenta). Protoze samotny blog se vyjadruje o techto vecech, tak 1. prispevek vnimam jako vyjadreni jeho nazoru... Naproti tomu vase reakce s baterkami mi prijde trochu jako odboceni, minimalne od Svetlonosova prispevku (bylo by to ale zcela akceptovatelne jako samostatny prispevek). Na ten Svetlonosuv prispevek by se napriklad dalo napsat "ja si myslim, ze ekonomie je veda a naproti tomu fyzika neni". Nebo "Profesor Klaus je dobry ekonom, bravurne zmaknul transformaci, udelal z nas Nove Svycarsko. Mimoto publikuje pravidelne v prestiznich odbornych ekonomickych casopisech a jeho clanky maji citovanost mnohem vetsi nez clanky jinych prednich ceskych ekonomu..." A nebo proste "Mate pravdu... Jsou to faluti..."

0/0
14.10.2011 12:53

pavel.61.

Re: taky tyhle lidi z CEPu kolem Klause nemuzu ani citit

slušnos mi velí reagovat ale vždyd jsem to vysvětlil.  Je ekonomické zároven ekologické? Co myslíte? A je "ekologické" zároveň ekonomické? A tohle často neplatí a proto jsem se do kolegy Světlonoše pustil.

0/0
14.10.2011 19:54

hk136

xxx

Ja vubec nechapu, kde jste vzal tu drzost a vubec tam sel. A taky jak jste se tam mohl dostat... Par let si tu budujete ego na tom, ze hanite naseho pana prezidenta a jeho spolupracovniky, a jeste se vloudite na seminar, kde nemate co pohledavat? Za co jste se zamaskoval, ze vas tam pustili? Pokud nekdo chce precist skutecne kvalitni clanek o lesnim hospodareni, doporucuju, jako vzdy kvalitni, blog pani Haslingerove...

Jinak teda zase spousta vecnych nedostatku - ten StBak byl jenom porucik, Strasky prozezl jeste US...

0/0
13.10.2011 11:22

Jan Borovička

Re: xxx

Ten seminář je veřejně přístupný. No ale pokud považujete paní Haslingerovou za kvalitní autorku, asi jsme od sebe intelektuálně hodně daleko... :-( Za připomínku k tomu, že pan Strásky byl dezertér v US, děkuji.

+2/0
13.10.2011 11:25

hk136

Re: xxx

Tak psani pani Haslingerove je tak kvalitni, jak muj humor obcas humorny... No ale, na porno se divam, abych videl jak jini lide kopuluji, zdejsi blogy a diskuze mi umoznuji videt jak jini lide mysli... Pani H. je v tomto ohledu jedna z mych favoritek.... Zdaleka ale ne jedina.

0/0
14.10.2011 12:58

jendazmoravy

Oj, to je zlé!

Tak on si někdo dovolí organizovat seminář a připustí tam i jiné nízory, než ten Váš! To je opravdu strašné.

A co se chovu kůrovce týče, předpokládám, že až onemocníte nějakým virem nebo bakterií, taky budete popřávat vědě prostor pro experimenty anedovolíte lékařům něco ve vašem těle omezovat.

+3/0
13.10.2011 10:58

rachitico

Otázka zní:

1.Co má tahle šaškárna společného se seminářem ?

2.kdo to platí ?

3:Proč tam vůbec chodíte ?

Nezelobte se na mne, ale účastníky tohoto"semináře" bych je možno přirovnat pouze k davu oslavujícímu Vítězný

únor, přednáší Gustáv Husák a je 28.2.1980. Bez komentáře

+2/0
13.10.2011 10:57

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz