Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

rachitico

13. 10. 2011 10:33
Pane Borovičko, odpovězte prosím na následující otázky

Centrum pro ekonomiku a politiku (CEP) pořádalo v Praze seminář o

problematice kůrovce na Šumavě nazvaný "Kůrovcová kalamita – Argumenty

zastánců zdravého rozumu".

1.CEP- co je to za organizace,kdo ji platí, kolik ta organizace má placených zaměstnanců.

2.Jaká je charakteristika této organizace ? To jest čím se zabývá,o co usiluje

1 0
možnosti
JB

Jan Borovička

13. 10. 2011 11:10
Re: Pane Borovičko, odpovězte prosím na následující otázky

CEP si může dělat co chce, je to organizace placená ze soukromých peněz, takže v tomto není žádný problém :-)

1 0
možnosti
M

Mychal.B.

13. 10. 2011 10:26
Moderoval to Klaus a nepozvali Borovičku & spol.

mohli snad udělat ještě hůře? Naopak, buďme rádi aspoň za to, že autor oproti dřívějšímu protiklausovskému ejakulátu upustil od vulgarit.

2 0
možnosti
LZ

generallz

13. 10. 2011 10:17
Pane autore

Pane autore, doktor Lstibůrek je podle vás sektář? Jeho příspěvek nebyl pravdivý? Zajímavé, že jeho příspěvku jste se ve svém shluku slov a písmenek vůbec nedotkl. Byl pro Vás příliš náročný? Přitom právě ten jeho příspěvek byl naprosto klíčový, protože ukazoval, že ekologisté svoje jednání vůbec nezakládají na vědeckých poznatcích.

2 0
možnosti
JB

Jan Borovička

13. 10. 2011 11:15
Re: Pane autore

Nene, docent Lstibůrek byl jediný, kdo na semináři něco sdělil. Jak jsi jste si asi všimnul, během jeho přednesu byl v sále šum - protože to bylo na účastníky zvyklé na ideologické bláboly asi příliš, navíc v CEPu mnozí nevěří na kapitalistickou propagandu typu evoluce nebo genetika. Panu Lstibůrkovi jsem poslal osobní mail, kde jsem se ho zeptal, zda mu to nepřišlo trapné. A Vaše tvrzení, že "ekologisté" (kdo to je?) "svoje jednání vůbec nezakládají na vědeckých poznatcích" je úplně vedle, takže vidím, že jste jeho příspěvek, který se týkal jen a jen smrků, ani nepochopil...

2 0
možnosti
AS

viveka

13. 10. 2011 10:16
Apropo "aktivisti co se přivazují"

Copak se to s námi stalo, když přirovnání k člověku který projevil osobní statečnost, zvedl zadek od PC a šel někam osobně podpořit  názor kterému věří, osobně a vlastním tělem za cenu bolesti a nepohodlí chránit něco, co považuje za vzácné, je vnímáno pejorativně? To je velmi smutné.

3 0
možnosti
P

pavel.61.

13. 10. 2011 11:21
Re: Apropo

statečnost je to , když je to bez televize a právníků za zadkem a zadarmo. Já se k Vám snad přivážu!

1 0
možnosti
LZ

generallz

13. 10. 2011 10:13
Nejspíš...

Nejspíš jste byl na jiném semináři než já, pane ekofašisto.

1 0
možnosti
JB

Jan Borovička

13. 10. 2011 11:11
Re: Nejspíš...

Máš dost odvahy na anonymí urážky v diskusi? Co se podepsat, ty srabe?

3 0
možnosti
AS

viveka

13. 10. 2011 10:10
Karma

R^

1 0
možnosti
P

pavel.61.

13. 10. 2011 11:24
Re: Karma

hm , nulová informační hodnota. To má p.Borovička lepší články (jeden mám i schovaný a používám jej)

0 0
možnosti
MP

Martin V2

13. 10. 2011 9:56
Dotaz

Osobně problém nijak do hloubky nesleduji, ale zeptám se:

Koho si zve protistrana na jejich přednášky o kůrovci?

1 0
možnosti
JB

Jan Borovička

13. 10. 2011 9:59
Re: Dotaz

Já jsem na žádném takovém semináři "protistrany", který by byl prezentován jako ten v CEPu - ani na jiném, nebyl. Ale věřte, že na akademické půdě jsou semináře koncipovány tak, že vystupují protistrany, jedině tak může probíhat odborná diskuse...

2 0
možnosti
AA

svedek casu

13. 10. 2011 9:32
Karma

R^

1 0
možnosti
MB

buxus

13. 10. 2011 9:25
Pane Borovičko, měl jsem rád vaše články o houbách a přírodě

Jenže tohle není článek ani o houbách, ani o lese, ale docela hloupá politická agitka, vedená jakož i některé dřívější články, nesnášenlivostí vůči Václavu Klausovi. Chápu, že Klaus je osobnost, která vzbuzuje u některých silně negativní emoce. Ani já nepatřím mezi jeho fanoušky, ale článek kam smotáte všechno možné - kůrovce KSČ, STB a kde se snažíte nikoliv vyvrátit názor, ale jeho nositele - nezlobte se, to je pod úroveň.

1 0
možnosti
JB

Jan Borovička

13. 10. 2011 9:41
Re: Pane Borovičko, měl jsem rád vaše články o houbách a přírodě

Já jsem prostě sepsal své pocity z návštěvy semináře - a NAPADÁM ZPŮSOB VEDENÍ "odborné debaty". Věřte, že jsem tam nešel kvůli panu Klausovi, ten je mi ukradený. Bohužel se však tento pán cpe do věcí, které mě zajímají a na to musím reagovat. Tisíckrát opakuji, že já si nezačínám. Nesnášenlivost projevil pan Klaus, když moje vědecké kolegy nazval "aktivisty, co se přivazují" a pan Brezina je přirovnal ke komunistům. Pokud Vás tyto věci nepálí, tak na tento článek prostě zapomeňte. Moje nesnášenlivost je především vedena proti agentům komunistického gestapa. Pokud Vám tito lidé ve veřejné správě nevadí, je to Váš postoj. Můj ne! Až budu mít čas a náladu, napíšu další článek o houbách, co se Vám bude líbit. Nebo si předplaťte za 150 Kč Mykologický sborník, tam o Klausovi nepíšeme a věnujeme se výhradně houbám.

2 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.