Pátek 7. října 2022, svátek má Justýna
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 7. října 2022 Justýna

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Nebuďte v šoku!

"Byl jsem v šoku, když jsem to viděl – a jsem ještě více v šoku, když čtu

názory některých blogerů a diskutujících, kteří se snaží onoho

statečného občana dehonestovat – a to i v případě, kdy přiznávají, že

pana Kalouska „nemusejí“." --- To je úplně zbytečné. Tyto názory jsou zčásti tvořeny, a rozhodně je na ně masově klikáno PR oddělením TOP 09. Koneckonců když projdete diskuze, jasně uvidíte, že placených diskutérů je hromada. Jen VV to "odnesly".

  Podívejte se např. na YouTube na jedno z těchto fackovacích videí - u jednoho ze začátku měl hromadu hlasů názor, jaký jste citoval. Když se na něj ale PR TOP 09 přestaly zaměřovat, propadl se do mínusu a v čele stanuly názory Ke Kalouskovi KRITICKÉ.

0/0
28.2.2012 17:25

markyz.Gero

máte pravdu facka není argument

stejně jako jím nejsou nadávka takže kdyby na mne nějaký takový pazgřivec pokřikoval stejně jako bylo pokřikováno na pana Kalouska tak mu takovou lisknu že ho maměnka poznajů enem podle smradu a trenek a podle těch až po vyprání

0/0
13.2.2012 21:09

coj@nato.01

Re: máte pravdu facka není argument

No, doufal jsem, že šlechtic povahou a myšlením by měl být nad obyčejné nadávky a výlevy emocí povznesen a přijal by je s bohorovným úsměvem. Ne tak Gero....:-P

0/0
13.2.2012 23:08

Jan Veselý

Re: máte pravdu facka není argument

Opravdový šlechtic by ho rukavičkou propleskl po tváři před přítomnými dámami. Takový hulvát by mu nestál ani za odhození rukavice, neboť se nedá vyloučit, že místo zvednutí hozené rukavice by ji prostě zbaběle ukradl. :-P

0/0
14.2.2012 12:17

assco

Sproste nadavky povazujete za odvahu?

My nejen, ze vidime jak to probehlo ale take vime co bylo receno a ten vas "hrdy obcan" to nepoprel. Sproste nadavky typu ty hajzle mel bysi viset jsou mozna projevem obcanskeho nazoru u vas v putice. Pokrikovat takto na nekoho na ukici je ukazka pubescentniho frajerstvi nebo totalniho nedostatku kultury. A vy jste na to hrdy... Smesne. Nemam rad hodne politiku. To co vy pochvalujete je Peroubkovsko Ratovske vedeni tohoto statu do kulturni zumpy. Udelat to muj syn nafackuju mu jeste ja sam a je jedno na koho by pokrikoval sprostarny. Je to totiz predevsim ukazka zbabelosti. Nikoli odvahy.

+2/0
12.2.2012 9:05

lomihnát.

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

Jsou okamžiky, kdy se my dva překvapivě shodneme. Na 100%.

R^

+1/0
12.2.2012 9:19

Jan Borovička

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

Tak se dejte dohromady a založte Stranu Politické Výchovy (SPV). Nechte se zvolit a můžete na ulici střílet každého, kdo s vámi nebude souhlasit nebo se nějak se dotkne vaší citlivé dušičky - třeba tím, že se nepokloní až k zemi, když vás potká X

0/0
12.2.2012 12:10

Absolutní křupan z Jarova

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

Nikdo po nikom nechce, aby se mu klaněl k zemi. Stačí držet zobák, pokud už se dotyčný neumí chovat slušně. Názor lze vyjádřit i kultivovaně, ne nablblým nadáváním. Těch pár facek nevychovanému frackovi beru jako přirozenou reakci člověka, ke kterému se ten fracek choval jako hulvát. Rozhodně přirozenější reakci než vámi jinde doporučované oznámení na policii...

+1/0
12.2.2012 15:26

Jan Borovička

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

Názor lze vyjádřit i kultivovaně, ne nablblým nadáváním - s tím s vámi souhlasím, ale žijeme ve svobodné zemi a pokud se někdo rozhodne vyjádřit myšlenku vulgárně, můžete si o něm myslet, že je třeba nevychovaný fracek, ale nemůžete a nesmíte ho na ulici fackovat. Politik s chováním mafiána Kalouska by byl ve Velké Británii nebo ve Spojených státech už dávno mimo politiku (můj názor), to by mu ve vyspělé demokracii prostě neprošlo.

+5/0
12.2.2012 20:23

coj@nato.01

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

:-)R^...Je tak.

0/0
13.2.2012 20:31

Jan Veselý

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

Kdyby byly někde ryby, tak byste pane Borovičko nepotřeboval rybník. ;-)

Ve vyspělé demokracii (tedy ani v USA ani v GB) by nikdo nikdy face-to-face veřejně na ulici beztrestně vládnímu politikovi neřekl "Jseš zloděj, budeš viset!". Těžko se pak můžete veřejně ukájet tím, jak by takový britský a nebo americký politik reagoval a zda by ho tahle facka obyčejném hulvátovi (jak vy píšete statečnému mladíkovi :-P) stála místo a že by mu to neprošlo.

0/0
13.2.2012 20:47

markyz.Gero

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

nesmím a nemůžu? ale musím a můžu hlavně pro jeho vlastní dobro ;-D

+1/0
13.2.2012 21:12

Jan Borovička

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

Já ve svém článku předně neřešil formu, ta mohla být vhodná nebo ne - to je však SUBJEKTIVNÍ názor. Forma neforma, politik nemá lidi co mlátit na ulici, ať se mu jejich slovní vyjádření líbí nebo ne. Vy si své děti vychovávejte, jak chcete - klidně je učte, ža pan Kalousek je vzor slušného a poctivého člověka, jehož výroky mimochodem NIKDY NEJSOU HULVÁTSKÉ (sic!) - ale já svým dětem lhát nebudu. Kontrast Parobek-Kalousek-Rath mi tedy nějak uniká, je to všechno jedna sprostá, vulgární, prolhaná a zlodějská parta!

+1/0
12.2.2012 12:07

Jan Veselý

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

A pochopitelně také naopak. Vy naopak učte a vychovávejte své děti, ať si statečně vyjadřují svůj názor veřejným pokřikem na kolemjdoucí "Zloději, budeš viset!"

Já budu syna učit, ať takové lživé a urážlivé výroky klidně přejde, žaluje a nebo ať se verbálnímu útočníkovi sám brání, pokud to umí. A řeknu mu, že jedna facka takového hulváta zchadí lépe, než 10 žalob. A také ho budu vychovávat k tomu, že takhle se na lidi na ulicích nehaleká.

Jsem zvědav, jak moc budete muse mít opuchlé děti, než změníte svůj styl výchovy. :-)

0/0
13.2.2012 20:53

Jan Veselý

Re: Sproste nadavky povazujete za odvahu?

Jo a až bude vaše dítě ministrem financí, tak to mé mu klidně jednu facku ubalí, když bude bez ochranky a spustí na něj "Zloději, budeš viset!" ;-D

0/0
13.2.2012 20:55

Jan Borovička

A jak se ukázalo na záznamu...

http://zpravy.idnes.cz/to-mne-dal-kalousek-facku-priznal-se-mlady-muz-fo2-/domaci.aspx?c=A110930_202237_domaci_brm

+1/0
11.2.2012 20:44

Lev----z__Rožmitálu

je nepřípustné urážet slušné lidi na ulici

ale kalousek by měl oslovení "gaunere, zloději" či nějakou jinou nadávkou brát jako normální pozdrav:-P

+1/0
11.2.2012 16:30

coj@nato.01

Hrdina Kalousek...

měl už dávno dostat padáka !:-( Na skladě jich po něm zůstala zajisté pořádná hromada.....

Rv

http://zpravy.idnes.cz/smrtici-padak-skoncil-0ug-/domaci.aspx?c=A010117_214514_domaci_was

Rv

http://zdenrs.blog.cz/1003/politicky-zivotopis-teologa-miroslava-kalouska

+4/0
11.2.2012 14:46

echo.3.

Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

a záběry kamery by jasně potvrdily mladíkovu sebeobranu. Jenže by u toho dostal asi pěknou nakládačku od ochranky, což by vyvolalo ještě větší skandál.

Nakonec dobře, že facku mu nevrátil, alespoň to dokauje zbabělost násilníka Kalouska, jenž  drzému mladíkovi dovede na veřejnosi uštědřit facku, když má zrovna za zády placenou ochranku. Co však jiného očekávat od politických parchantů a lhářů.

           :o((

+4/0
11.2.2012 14:09

JanHap

Re: Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

Viděl jste film "Román pro muže"? Kdyby mu facku vrátil, tak už by z vězení nevylezl. V tom filmu je arogance moci (v podání M.Donutila) nádherně popsaná.

0/0
11.2.2012 15:45

SID09

Re: Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

Ten hoch se nezmohl na nic jinýho, než sprostý pokřikování - stejně jako tady řada diskutérů na blogu. Když však měl chlapec přejít k činům, tak mu sklaplo a hrdinství spadlo do kalhot.

V tu dobu nemyslel vůbec na možnou aroganci moci a co by z toho mohlo vzejít. Prostě a jednoduše najednou dostal strach.

A konec konců, Kalouskovi to za těch 1000 Kč stálo - bez řečí je zaplatil. ;-D!!!!!!

+2/0
11.2.2012 16:22

Jan Borovička

Re: Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

Naopak, nenechal se zastrašit ani ve chvíli, kdy po něm ten mafián vystartoval [>-]

0/0
11.2.2012 16:45

Ždímák

Re: Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

Kdyby se "nenechal zastrašit", tak by mu ji vrátil. Ale on mu nic nevrátil, ani to nezkusil a jen pokračoval v ňafání. Takovej nanicovatej uštěkanej ratlík.

0/0
11.2.2012 18:45

Jan Borovička

Re: Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

To je vysoce primitivní, co píšete. Vlastně ne - je to nízké...

0/0
11.2.2012 20:44

Absolutní křupan z Jarova

Re: Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

To je věc názoru. Podle mého má pravdu a primitivně jste zareagoval vy...

0/0
12.2.2012 15:28

lomihnát.

Re: Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

Přesně. Jako usmrkaný hajzlík.

+2/0
12.2.2012 8:59

echo.3.

Re: Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

SIDe, vám asi nešlo, že Kalousek zaplatil pokutu,

ale z našich daní. Padákový Ksindlhrdina.

            :o((

+4/0
11.2.2012 16:51

morrigan

Re: Kdyby mu facku vrátil, bylo by větší show

Znovu - odkud víte, jak moc sprostý bylo to pokřikování? A pro Kalouska je 1000,- Kč něco jako pro mě stovka.

+1/0
11.2.2012 19:04

jafava

Ten , podle Vás, statečný mladík, asi nemá dost odvahy,

aby se svým neoblíbeným politikem komunikoval běžným způsobem. Pokřikovat po někom na ulici urážky není statečnost, ale zbabělost.

Pane akademiku, snad se raději věnujte v zapadlé laboratoři zkoumání houbiček a etiketu nechte jiným.

Taky pana ministra financí Kalouska nemusím, ale vím, že ministr financí nebývá nikde oblíbeným politikem; i u nás se na ministra Rašína úspěšně podařilo spáchat atentát a prý to byl vyjímečně slušný a profesně erudovaný vlastenec. Dnešní politici sice již nemají ten esprit, který měli někteří prvorepublikoví, ale to, aby na ně na ulici pokřikoval kdejaký nevychovanec, bychom neměli přistoupit.

Vám by se líbilo, kdybyste šel po ulici a kdosi, komu jste se z nějakého důvodu znelíbil, by k Vám přistoupil a začal Vám sprostě nadávat? Ocenil byste jeho "odvahu" a napsal o něm oslavný blog? ;-)

+3/0
11.2.2012 13:49

morrigan

Re: Ten , podle Vás, statečný mladík, asi nemá dost odvahy,

Jak se komunikuje běžným způsobem s neoblíbeným politikem ?

+2/0
11.2.2012 14:19

pavel kula

Re: Ten , podle Vás, statečný mladík, asi nemá dost odvahy,

...při vobách? Tam si s ním dokonce i beztrestně můžete vyřídit účty.

+4/0
11.2.2012 14:31

coj@nato.01

Re: Ten , podle Vás, statečný mladík, asi nemá dost odvahy,

:-)...

0/0
11.2.2012 14:38

pavel kula

Re: Ten , podle Vás, statečný mladík, asi nemá dost odvahy,

R^R^R^

0/0
11.2.2012 14:31

milan166474

Re: Ten , podle Vás, statečný mladík, asi nemá dost odvahy,

Běžný způsob komunikace s tím,čemu se v ČR říká politik by měl být bejkovec.Neslyšel jsem jednoho,který by řekl že sedí mezi zloději.Tedy kradou všichni.snad bych jim měl za to lézt dopr....?[>-]:-)

+2/0
11.2.2012 14:41

Jan Borovička

Re: Ten , podle Vás, statečný mladík, asi nemá dost odvahy,

Mně může nadávat, kdo chce -a spousta zbabělců to zkouší i tady v diskusích, jak jste si mohl všimnout. JE TADY SPOUSTA ANONYMNÍCH ZBABĚLCŮ, kteří se bez ostychu odvažují hovořit o etice a morálce... X

0/0
11.2.2012 16:47

milan166473

Chlapec

měl přílišný respekt z imunity kalouse.S jeho rozložitou postavou by ho zašlapal do země a ještě mohl být za hrdinu.Vždyť ten kalous se motal jako stršidlo.:-)[>-]

0/0
11.2.2012 13:41

Absolutní křupan z Jarova

Re: Chlapec

A přesto měl chlapec kulky akorát na to přisprostlé pořvávání. To o něm vypovídá dost a dost...

0/0
11.2.2012 15:48

pavka45

Kalousek udělal správně

Nepochopím jak si může dovolit nějaký frocek dovolit sprostě urážet člověka, který je o 30 let starší, nehledě na to, že to je jeden z nejvyšších státní činitelů. Existuje nějaká etika a tohle si nemůže dovolit. Svůj názor může říct i slušně.

+1/0
11.2.2012 13:30

milan166473

Re: Kalousek udělal správně

Snad si s tou etikou děláte pr...ku ne?Copoak zloději mají etiku?Ne zloděje platí jen klacek.Měl ho hnát až do strakovky:-)[>-]

0/0
11.2.2012 13:43

echo.3.

Re: Kalousek udělal správně

:o))

0/0
11.2.2012 14:11

bofums

Re: Kalousek udělal správně

Souhlasím s pavkem. Kdyby si kluk dovolil takhle na př. na Gottwalda / a to byl zloděj opravdu /, skončil

by kde ? Na uranu na několik let !  Kdežto p. min. Kalousek to vyřešil lidsky správně- na místě- kluk měl

platit pokutu za výtržnost - a víc než tisícovku, aby si to pamatoval! Podivuje mě, že se ho zde zastávají

takoví, kteří sami mají se slušností problém!

0/0
11.2.2012 15:42

Jan Borovička

Re: Kalousek udělal správně

A už je tu zase ten věk, svatá prostoto!!!!! ;-D

+1/0
11.2.2012 16:49

morrigan

No, je lehké být chlap,

a vychovávat mladé drzé spratky, když mám dvě gorily a váhu vládní funkce za zády. Navíc mladej možná sprostě pokřikoval (což se ze záznamu nedozvíme a Kalouskova verbální paměť může mít podobné nedostatky jako jeho pamět na počty facek) , ale vysloveně fyzicky agresivní nebyl. A Kalousek je veřejný činitel, pokud chce funkci, musí něco vydržet - to si snad myslel, když to bral, že za úspěch získá slávu a proslulost, a za neúspěch ho budou hladit pro hlavičce a utěšovat, že on za to nemůže? Z téhle záležitosti bohužel vyplývá trochu jiné výchovné ponaučení: "Nedovoluj si na silnějšího".

+2/0
11.2.2012 13:01

pavel kula

Re: No, je lehké být chlap,

mohl byste si pamatovat, že Kalousek měl dost odvahy i na to, aby šel sám mezi sprosté, hulvátské a buranské odboráře.

+4/0
11.2.2012 14:34

morrigan

Re: No, je lehké být chlap,

..a ty nevychovával fackami proto, že byli starší, nebo že jich bylo víc?

0/0
11.2.2012 18:56

krokodýlův smrdutý dech

Re: No, je lehké být chlap,

Ty vcelku vtipně usadil pár větami...

0/0
11.2.2012 19:05

morrigan

Re: No, je lehké být chlap,

Tak mohl vtipně odpovědět i mladíkovi, bez facek a bylo by vymalováno. Byl by frajer .

+2/0
11.2.2012 19:19

pavel kula

Re: No, je lehké být chlap,

ale o cem bychom potom diskutovali?

0/0
11.2.2012 20:31

morrigan

Re: No, je lehké být chlap,

Třeba o tom, jak je Kalousek solidární s pedagogy, kteří si rozhodně (pod hrozbou ztráty zaměstnání) nemůžou dovolit vystřihnout pokřikujícímu mlaďochovi pár facek.

0/0
11.2.2012 20:56

SID09

Jak to jenom slušně říct ?

Divím se spíš, že toho cápka nevyfackoval sám asistent a nechal černou práci na samotném chlebodárci.

Ten cápek, pokud nebyl pod vlivem alkoholu, či drog, je vizitkou těch šakalů, co vyjí, či štěkají ( nesmysly jako vy ), pod vlivem sdělovacích prostředků. Kalouska rád nemám, ale možná, bych se na jeho místě zachoval stejně. Opravdu jedna facka ve správnou chvíli, je mnohem lepší a rychlejší sezení u psychologa. Přál bych tomu cápkovi, aby se už probral a vy se prosím proberte taky. ;-)!!

+3/0
11.2.2012 12:11

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz