Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

Z obsahu příspěvku mimo jiné vyplývá, že veřejnoprávní media by se také měla zamyslet nad příspěvky ostatních subjektů, které nejsou většinové.

Co potom ale budou vysílat?

4 2
možnosti
Foto

Vůbec existence veřejnoprávního média je problém...

5 3
možnosti
JM

O úrovni našeho státu svědčí i to, že Český statistický úřad má nejnovější data z této oblasti z r. 2001, tedy 12 let stará!!!

(asi se bojí zveřejnit, že teď je těch věřících tak polovina ;-D)

6 1
možnosti
Foto

Určitě by měla být novější data, ale já je nenašel... :-/

3 0
možnosti
Foto

Největší legrace je že ten lidumilný papež nevěří, že by nekřesťan mohl přijít jinde než do pekla. Hmmm  a nekatolíci v tom nebi podle papeže také téměř nebudou.

...

Takže podle kardinála Duky je papež v naprosté většině hlavou těch, kteří zvesela kráčí do pekla. Šťastnou cestu ;-)

6 4
možnosti
OK

Nevím, kam na tu vaši teologii chodíte.

Otázku spásy nekřesťanů řešil již 2. vatikánský koncil. Např. v konstituci Gaudium et spes můžeme číst: „Kristus totiž zemřel za všechny, a protože poslední povolání člověka je ve skutečnosti jen jedno, totiž božské, musíme být přesvědčeni, že Duch svatý všem dává možnost, aby se přičlenili k tomuto velikonočnímu tajemství způsobem, který zná jen Bůh.“

4 7
možnosti
Foto

Kdo je to ten papež, kdo je to ten Duka? Cizí, velmi vzdálený a falešný svět, který se nám chce vtírat do vědomí a postupně nás přesvědčit, že ho k něčemu potřebujeme. Karma.

9 8
možnosti
OK

Papež i Duka jsou představitelé nikoli bezvýznamné části populace, proto by měli mít prostor v médiích veřejné služby.

5 7
možnosti
LP

Z chudáka Krista si udělali živnost a obluzují tím lidstvo. Taky mi vadí, že dostávají ve veřejnoprávních médiích takový prostor.

11 6
možnosti

No ony hlavně 2,5 miliardy nejsou rozhodně čtvrtinou obyvatel Země. Deset miliard nás ještě ani zdaleka není...

5 2
možnosti
ZB

Na tři pětiny posluchačů veřejnoprávní rozhlas kašle.Pokud chcete kritizovat něčí logiku, zamyslete se nad vlastní.Z Vašeho názoru mám pocit, že nám chcete říci, že "náboženské" vysílání jede na rozhlasu nonstop od rána do večera a nic jiného co může uspokojit posluchače, kteří se o nic takového nezajímají tam není.Na tom, že múže občas arcibiskup promluvit v rozhlase snad není nic špatného. Statistiku nemáte ani vy, ani já, ale víc než hodina, dvě za týden to jistě nebude...a to jsem svůj odhad asi přehnal.

6 6
možnosti
Foto

Vy mi nerozumíte. Já si myslím, že něco jako náboženské vysílání má ve veřejnprávním médiu své místo. Jenom mi chybí protiváha - pořad specificky zaměřený na život bez víry, agnosticismus, ateismus a jiný pohled na náboženství. Takže si ještě jednou přečtete závěr mého textu.

8 1
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.