Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Akce k roku 68 v zahraničí jsou organizovány z Česka. Jde o součást předvolební kampaně pana von Schwarzenberga a Miroslava Kalouska.

0 8
možnosti
Foto

pane Bože, ty to vidíš !!!

7 0
možnosti
Foto

Bagatelizace záporů Putinova režimu? Jak například, když je někde generálně zákázáno demonstrovat, tak je tam prostě generálně zakázáno demonstrovat. To by pochopila i moje šestiletá vnučka Terezka, která jde za týden do školy.

Rád bych se také zeptal, čím přemýšlíte, ale tuto otázku vynechám. Možná byste řekl, že srdcem...

1 2
možnosti
Foto

a ono je tam zakázáno demonstrovat?

0 0
možnosti
HK

H68o59n14z83a 85K38o26v64a62r

25. 8. 2013 20:38

Já mám pocit, že někteří lidi mají hrozně dlouhé vedení. Bez ohledu na stav demokracie v Rusku je třeba říct. že na Rudém Náměstí nesmí být žádné demonstrace. Na to si prostě musí najít jiné místo. Silně pochybuju, že ruská policie zjišťovala, za co tam jsou. Sbalili by je, i kdyby měli transparenty, že Putin je největší frajer na světě. Bohužel je to u nás popisováno tak, že Ruskému řežimu je proti srsti jakákoliv zmínka o srpnu 1968. Asi je, ale v tomhle případě to nesouviselo. Je to smutné, protože pak člověk musí pochybovat o všem, co v takových novinách čte.

2 0
možnosti
MK

Za SSSR k tomu sloužil Arbat. 

Místo Vysockého, Okudžavy apod. 

Když jsem žil v Kanadě, tak jsem se bavil s jedním Rusem, který mi na tomto ukázal schizofrenii sovětského režimu. 

Na jedné straně cenzura, na druhé místa, kde bylo možné svobodně říci cokoliv. Arbat byl něco jako londýnský Hyde Park. 

Po letech si říkám, že bolševici v Rusku byli ochotni tolerovat to, co je přímo neohrožovalo, na rozdíl od komunistů u nás, kteří se báli i černého kafe. 

Stejně tak tomu je i dnes, kdy ruští věřící chtějí svatořečit Žukova i Kolčaka. Ono sami v tom rozpor nevidí. "Je to naše historie"říkají

1 0
možnosti
DD

Pro pana Uhra - mi je to naprosto putna, šumafuk a mám to na háku, co se děje nebo neděje na nějakém Rudém náměstí. Já si chrochtám na jiných a u jiných věcí, záležitostí. Ale to je už nad Vaše chápání, takže přeji pěknej zbytek neděle a úspěšný týden, plný orgasmů;-);-D

0 0
možnosti
PU

P54e70t48r 35U23h93e56r

25. 8. 2013 20:09

Dost zdejších diskutérů mělo při čtení této zprávy orgasmus. Rudé náměstí přeci nesmí být znesvěcováno nekalými živly.

Mám i pár tipů na lidi, kteří u toho chrochtají ještě teď. Dostálek, Petřík, Řezník atd.

4 1
možnosti
Foto

Budou šeredně zklamáni ;-D

0 0
možnosti
RH

Závidím vám vaše starosti.

1 0
možnosti
Foto

Kdybyste blogoval, o čem byste psal? ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS