Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

10. 8. 2011 8:05
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

MipeX

10. 8. 2011 0:35
Omezení rychlosti v US

Asi by bylo vhodné se trochu proškolit, jak je to vlastně s omezením rychlosti v US a prostudovat si trochu historii. Pokud mě paměť neklame, tak otázka omezení rychlosti byla v US neuvěřitelná státem nařízená masáž, která vedla i v udávání sousedů že jezdí rychle. Omezení rychlosti v US je názorná ukázka jak může být naplánované dobro vlastně zlem, kterého se obyvatelé nemají šanci se zbavit a jsou už tak otupělí že ani nepřemýšlejí o změně.

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

9. 8. 2011 20:34
Super

Super R^ :-)

Jo jo, hradní partička to je vědecká rada k nezaplacení :-)))

Přeji hezký pobyt, asi tam musí být krásně.

0 0
možnosti

carolusI

7. 8. 2011 14:59
Když už tam jste,

zkuste Američany přesvědčt, ať ty naše odborníky pozvou. Já bych je tam poslal nejradši všechny. A nastálo.

0 0
možnosti

Jan Borovička

7. 8. 2011 5:25
Prof. Prach aktuálně z Česka:

Byl jsem včera podpořit blokádu na Šumavě. Bylo tam asi jen 40 lidí, což je málo. Kácení na Ptačím potoce je opravdu lumpárna. Kácejí i naturový biotop podmáčené smrčiny, některé ostatní polopřirozené smrčiny s dobrým zmlazením, navíc tam, kde to i z hlediska gradace kůrovce nemá smysl. Kácet by měli, jak už dlouho propagujeme, v umělých smrčinách na obvodu parku a ne v jeho centru. Je to podle mého soudu snaha co nejvíce rozbít ještě jakžtakž kompaktní porosty v centrální části. Alarmující jsou občasné excesy policie především vůči těm, které už znají a opakovaně vyvádějí (škrcení, kroucení rukou, házení lidí obličejem do bláta či vody při svázaných rukách asi není moc příjemné... apod.). Při příjezdu k Modravě kontrolují auta. Účastníky natáčejí, což činí i zjevně jejich osoby v civilu. Velmi mi to připomnělo chování komunistické policie při demonstracích před listopadem 1989, jen vodní dělo chybělo.

1 0
možnosti

Jan Borovička

7. 8. 2011 5:26
Re: Prof. Prach aktuálně z Česka:

S některými policisty se však na druhé straně dalo celkem rozumně bavit, včetně velitele zásahové jednotky. Otázkou je, co ale říká svým podřízeným. Až úsměvné jsou některé nápisy hlavně proti Duze na domech v Modravě a Filipově Huti. Někteří místní primitivové účastníkům blokády různě vyhrožují, došlo i k poškozování aut, jak asi víte z jiných zdrojů. Chtělo by to v každém případě, aby počet lidí účastnících se blokády byl co nejvyšší. Zkuste apelovat na vašich pracovištích apod. Já se snažím na budějovické fakultě.

1 0
možnosti

Jan Borovička

6. 8. 2011 5:53
Zajímavý

způsob relaxace 8-o:-)

0 0
možnosti

burden

5. 8. 2011 20:13
vtip?

Já vím, žejste to myslel jako vtip. Nicméně byl jsem cca půl roku na projektu ve Virginii USA, platili mi 10.5 tisíce USD měsíčně, což není ani na tuto oblast špatné.

Když se mne potom zeptali, jestli bych nechtěl zůstat natrvalo, že by se to dalo zařídit nalezl jsem řadu důvodů, proč ne. Ta otupující pakárna neskutečně hlemíždího popjíždění na silnicích byla rozhodně jedním z vážných důvodů, proč ne. Většina lidí si neuvědomí, jaká je výhoda, když už vám všechno leze na nervy vzít si auto a projet si nějakou hezkou německou dálnicí dvoustovkou. Bohužel i Germáni už začínají blbnout a těch svobodných dálnic je čím dále tím méně.

0 0
možnosti

Monastus

5. 8. 2011 12:29
Smích léčí

Hodně jsem pobavil a nasmál ... Bohužel to ale není moc k smíchu.

Když pan Bůh rozdával rozum, byl ke všem velmi štědrý, nikdo si nestěžuje, že ho má málo.

1 0
možnosti

viveka

5. 8. 2011 20:15
Re: Smích léčí

;-D;-D;-DR^

Znám jinou: Vzhledem k tomu, že Bůh limitoval moudrost člověka, zdá se nespravedlivé, že zároveň neurčil hrance pro jeho pitomost.

0 0
možnosti

lokutus

4. 8. 2011 11:29
Odborníci

Spíš by mě zajímalo, zda by se na té Aljašce našlo dost brigádníků, co by se šli za pár dolarů na den přivázat ke stromu, kdyby to tam někdo chtěl kácet. Pokud ne, tak těmi bychom mohli posloužit také. A odborníky přes kůrovce, jako je třeba pan Just. No jo, odborníků máme hodně, to máte pravdu.

0 0
možnosti

viveka

4. 8. 2011 15:41
Re: Odborníci

Chudáků co za pár dolarů udělají cokoliv je všude dost, ale lidí, kteří obětují svůj čas a síly ochraně přírody i za cenu nebezpečí a nepohodlí ochrany vlastním tělem bych řekla že se najde na Aljašce i více.

1 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.