Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JD

15. 11. 2007 15:02
Mozna mi neco uniklo, ale

jak jste prisel na to, ze kapesnicky pohazuji u cest zeny, zeny a jenm zeny. Panove nesmrkaji, neutiraji si ruce... Neco mi unika...

0 0
možnosti
S

Jiří

15. 11. 2007 15:08
Re: Mozna mi neco uniklo, ale

Kapesníček, co žena použije k očistě mi v lese vadí nejméně. Naopak, pokud je někde exkrement, tak použitý papír aspoň funguje jako výstraha Nešlapat.

Je asi fakt, že ubrousky víc používají ženy. Myslím na jiné účely, než se popisuje. ŘAda mužů se vysmrká do rukávu, žena nikdy. Ruce si taky dost mužů neotře, ani před jídlem.

Ale hlavně, o věcech se píše slušně a s taktem, o některých věcech se nemluví vůbec či minimálně, v dobré společnosti.

0 0
možnosti
S

Jiří

15. 11. 2007 13:42
Napsané vulgárně, i když asi to pravda je

Jít na veřejné toalety, tak znečištěné bývají nejen ty pánské. Ale psát o takových věcech článek? Dámy to mají jinak, spíš nevýhodněji. A nevyčítal bych jim, že jsou hygienické. Radit vzít s sebou - a co takhle si odnést i papír po velké straně? Aby se neucpal záchod. Se psem v městě to je snadné. Pytlíky na fekálie na každém koši, hned odhodí. Nese tak 2 minuty k nejbližšímu koši. A na výletě? Dát si do kabelky? A neměly by z lesa odnést, když jdou na velkou? Taky do kabelky?

Stačí poodhrnout jehličí, papír přikrýt. Zetleje do 2 měsíců. Lítají i jiné papíry, různé lísty, noviny. Taky igelitové sáčky - ty se nerozloží, možná za 100 let. A plastové lahve. Takže psát o těch kapesníčkách?

Papír často odnese vítr. Mohl rovnou autor psát o lejnech, který bývá taky v lese dosti. Což nenapsal? Chtěl popichovat proti ženám? Jestli se takhle s nima bude bavit, tak bude masturbovat do konce života a myslím, že si nezasune...

0 0
možnosti

Jan Borovička

15. 11. 2007 13:52
Re: Napsané vulgárně, i když asi to pravda je

Napsané vulgárně? To si opravdu myslíte? Myslím, že vulgární především Váš komentář, tedy zejména pokud jde o jeho závěr...

A proč o tom nepsat? Číst to přece nikdo nemusí! Já to považuji za problém, nelíbí se mi to, nesouhlasím s tím a mám na to právo. Proti ženám to zaměřené pochopitelně není, žádná si zatím ani nestěžovala.

Papír že odnese vítr? A kam, do černé díry (míněno astronomicky)? Zdá se mi, že jste poněkud mimo. Doporučoval bych projít se po Šumavě...

0 0
možnosti
ZK

Nomen O

15. 11. 2007 13:22
Pozorování.

Pěkný článek jak ušitý na míru. Víte, že jsem si toho také při svých toulkách všimla? A že mě napadlo zda by si lidé neměli vzíti příklad z vyvenčování jejich psích mazlíčků a nosit ssebou plast. pytlíček a někde ho vyhodit do koše. Vím, je to  humorné, ale nepamatuji, že by to za našich starých časů bylo k vidění. Hygiena byla též pečlivá.

Hezký den přeji.

0 0
možnosti

Jan Borovička

15. 11. 2007 13:41
Re: Pozorování.

To by mě právě zajímalo, jestli třeba před 20 lety to bylo stejné... Takže ne...? Čím to je? :-(

0 0
možnosti

Jarda

15. 11. 2007 11:43
Nemusí si ho brát domů.

Stačí trochu zahrabat a pak se rozloží. Vždyť ten kapesníček je čistá celuloza a ta do lesa patří, je tam doma. Ale musí se na to přihrnout trochu jehličí, nebo strčit pod kámen, nebo do vykotlanýho pařezu...

0 0
možnosti
ZK

Nomen O

15. 11. 2007 13:24
Re: Nemusí si ho brát domů.

Dobrý den k dobrému nápadu.

DOBRÝ NÁPAD, PRAKTICKÝ, HYGIENICKÝ. STAČÍ TAK MÁLO, JEN CHTÍT.

0 0
možnosti

Jan Borovička

15. 11. 2007 11:24
No tak, lidi...

Očekával jsem bouřlivější diskusi... :-)

0 0
možnosti
TAMAŠ

tvrdá a malá a šikovná

15. 11. 2007 11:08
My se aspoň utíráme

na rozdíl od vás

0 0
možnosti

Matej

15. 11. 2007 10:36
NN

Od čeho je frnda?

0 0
možnosti

Qeebee

15. 11. 2007 10:32
Souhlas

A toho papíru!!! To nemůžete zbytek "normálně" (tj. jako chlapi) uschovat ve spoďárech? Pokud chodíte na ostro je to omluvitelné ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.