Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Borovička

10. 2. 2008 16:00
Poznámka k diskusi

Vážení čtenáři, obávám se, že řadě z Vás uniklo, že tento článek je napsán s nadsázkou, s nadhledem. Tak prosím s úsměvem :-)

0 0
možnosti

,.,

8. 2. 2008 17:07
A jak to tedy řešit??

A jak by to vlastně pan autor řešil, to už nenapíše. To je pod úroveň..Rv

0 0
možnosti

,.,

8. 2. 2008 16:45
a odpadky

Hlavně, že vám nevadí odpadky z plasu, od tyčinek, flašky od piva, kelímky, kterých je všude dostatek. Dále kondomy, hadry a hadříky, prostě papír z přírody zmizí daleko dříve..(Y)

0 0
možnosti

Jan Borovička

10. 2. 2008 16:01
Re: a odpadky

Pochopitelně vadí, pochopte, že jde o nadsázku. A odpadcích v přírodě bude také řeč, nebojte!

0 0
možnosti

janik

28. 1. 2008 18:48
.........

tak sem si ten clanek precetl jako mnoho jinych  a...............nezarazil jsem se. pak jsem si ale precetl diskuzi a ta me uvedla v tezky sok.  co to probuh psal pan slusna spolecnost????? to by me zajimalo jak reagule na ostatni stranky a clanky kterymi je internet zaplnen??? pise o nevkusne reakci a pak urazi vyrazy krere bych se stydel  pouzit ja jako postpubertalni fracek. Rv

0 0
možnosti

kolokol

3. 12. 2007 14:50
kapesnicky jsou jeste OK

ale nedej boze aby se nam tam nebezpecne zvysila hladina estrogenu v pude, to by podel cest rostly jenom houby samice:-)

0 0
možnosti

alien

19. 11. 2007 11:51
Papír - biologicky odbouratelný materiál

Pokud jsou cesty lemovány pouze papíry a exkrementy, není to zase až tak zlé. Oboje jsou biologicky dobře odbouratelné materiály. Plastové sáčky a lahve, to by byl větší problém...

0 0
možnosti

Jiří

15. 11. 2007 20:48
pokr.

3) Existuje sto jiných nepořádků, nemyslím, že moralizující články cokoli zlepší. Netaktně napsané leda dost lidí urazí. Taky mě překvapuje, že autor si je jist, že kapesníčky určitě použily ženy. Autor jistě důkladně prohlížel. I tak není vyloučeno, že některý kapesníček použil muž, část mužů používá kapesníčky po daném úkonu totiž taky, i když v Čechách poměrně malé procento.

Já mám trochu jiný vkus. Daleko víc mi vadí exkrementy na pražských chodnících. Přesto nepovažuji za přínosné psát články, jak se musím vyhýbat, nebo jak jsem jednou dokonce šlápl. Je to téma, o kterém je možné promluvit, nevím ale, jestli slohové internetové cvičení to vyřeší. A autorem zmiňovaný "problém" je věc intimnější, týká se lidí, navíc opačného pohlaví. Takže proto bych čekal více taktu. Autor je studovaný nebo studuje, tak se divím, že na vysoké škole ho těmto věcem nenaučili, když ne doma a na základní škole.

0 0
možnosti

Krak

15. 11. 2007 20:55
Re: pokr.

Já nevím, jestli více taktu vůči někomu, kdo dělá bordel, je na místě. Neměly (či neměli) by spíše více taktu mít ty (ti), co nepořádek činí?

0 0
možnosti

Jiří

15. 11. 2007 20:48
K autorovu shrnutí

Stále tvdí, že článek není proti ženám. Přitom píše jen o jediné věci, jak kdyby všechen nepořádek udělaly ženy. Co vadí daleko víc: mikrotenové a igelitové sáčky, plastové lahve, skleněné lahve, konzervy. Na Šumavě jsem letos opravdu nebyl, ale nemyslím, že nepořádek by z většiny byl tvořen kapesníčky, které ženy použily po malé potřebě. Vedle těchto neekologických odpadů pak i vadí lidské exkrementy, odhozené papíry a někde na konce důležitosti snad i ty kapesníčky. Vadil mi styl, jak o poněkud intimní věci autor píše jako o housce na krámě.

2) To je právě ta autorova "neutralita", zaměří se ekologicky bezvýznamnou věc, jiného si nevšímá. Ale proti ženám psát nechce. Znechucuje mě řada věci, ale nevidím přínos psát např. o znečištěné záchodové míse v zaměstnání. To není tak neobvyklý jev, lze to snad řešit vyvěsit elaborát v práci na toaletu, nebo diskutovat o tom na pracovní poradě (u autora by to řešili na schůzi katedry nebo ústavu?). Ale rozpitvávat to na internetovém blogu??

0 0
možnosti

Jan Borovička

15. 11. 2007 16:16
SHRNUTÍ

Protože dochází k nedorozměním:

1/ Článek není zaměřen proti ženám, jen proti nepořádku v lese, který způsobují. Jev, o kterém píšu, je nepochybně způsoben ženami, nikým jiným. Ověřit si to může kdokoli, kdo není slepý a chodí na Šumavě po značených cestách. To je fakt, který je bez jakéhokoli emočního zabarvení. Autor nedělá mezi ženami a muži rozdíly.

2/ Nepořádku v lese je víc. Způsobuje ho leckdo, já o tom ale nepíšu, zaměřuji se jen na jeden konkrétní jev.

3/ Proč jsem se rozhodl o tom psát? Protože mi to znechucovalo dovolenou! :-/ V Národním parku Šumava, v CHKO Šumava, ale i kdekoli jinde se nepořádek dělat nemá. Tedy pokud nejste ekonomista - ti si myslí, že je to v pořádku.

0 0
možnosti

JD

15. 11. 2007 16:50
Re: SHRNUTÍ

Za slepce se nepovazuji a presto nevim, jaky je rozdil mezi muzem a zenou pouzitym kapesnikem.

0 0
možnosti

Sámer Hnissa

15. 11. 2007 16:12
Jak jste to poznal, že se do těch kapesníčků utírají ženy?

;-D;-D

0 0
možnosti

,.,

8. 2. 2008 16:46
Re: Jak jste to poznal, že se do těch kapesníčků utírají ženy?

;-D:-©;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7780x
Jsem biogeochemik a mykolog, pracuji v Ústavu jaderné fyziky a v Geologickém ústavu Akademie věd ČR. Zabývám se environmentální biogeochemií kovů, rolí hub v geochemických cyklech prvků (geomykologie) a taxonomií a ekologií velkých hub. Jsem agnostik a antiklerikalista. Politická orientace: pravý střed. Mám rád přírodu, punkovou hudbu, víno, ženy a zpěv. Nemám rád kremlofilní báby, fundamentalisty a psychopaty všeho druhu, zejména náboženské a politické zprava i zleva.